Homenatge a Miquel Lluch

Amb la participació de molts companys i companyes, familiars i amics de Miquel Lluch, CCOO ha fet avui un merescut homenatge al qual va ser el referent de la Federació de Pensionistes i jubilats els últims anys. Va ser un destacat dirigent en els àmbits on va militar .

Imagen De Whatsapp 2023 09 28 A Las 14.52.40

La presencia e intervencions de Juan Sepúlveda, secretario general de la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados de CCOO. de Javier Pacheco secretari general de CCOO de Catalunya, de Jaume Gabarró actual secretari general de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya, Ricard Bellera , Secretari de Treball i Economia , la companya Joana Solsona secretaria general dels pensionistes i jubilats de CCOO de Bllapag.

intervenció de Juan Alamillo històric militant de CCOO i defensor dels drets de la gent gran en les plataformes unitàries, de la seva esposa i companya d’en Miquel, Angels  amb una emotiva intervenció, la participació de la Coral Roig Encès i tot l’acte conduit per la nostra companya Estrella Pineda.
Molt agraït i desitjat l’acte per tots aquells que van conèixer i treballar al costat d’en Miquel.
Aportem també algunes fotogrames de l’acte, tot i que moltes referencies ja han sigut publicades en les xarxes.

Secret. Estatal
Imagen De Whatsapp 2023 09 28 A Las 14.52.32