Diumenge que ve 7 d’abril és el Dia Mundial pel Dret a la Salut.

Des de La Federació de Pensionistes i Jubilats  de CCOO de Catalunya convidem a tots els nostres afiliats, afiliades i simpatitzants a participar a la manifestació que se celebrarà a Barcelona. És important continuar lluitant per una sanitat pública de qualitat, la salut no ha de ser un negoci.

Convocatòria: diumenge 7 d’abril a les 11.30 a la Plaça d’Urquinaona, a tocar del quiosc

ManifestaciÓn Sanidad (1)

Desde La Federación de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya invitamos a todos nuestros afiliados, afiliadas y simpatizantes a participar en la manifestación que se celebrará en Barcelona. Es importante seguir luchando por una sanidad pública de calidad, la salud no debe ser un negocio.

Convocatoria: domingo 7 de abril a las 11.30 en la Plaza de Urquinaona, junto al kiosco.

.