CCOO participarà als actes de la Diada Nacional de Catalunya 2023

CCOO de Catalunya participarà, com cada any, en els actes de la Diada Nacional de Catalunya, el proper 11 de Setembre, i realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova de Barcelona, conjuntament amb la UGT. L’acció tindrà per objectiu demanar al Govern de la Generalitat polítiques socials per millorar les condicions de vida de la gent que viu i treballa a Catalunya.

La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8.30 hores, a la ronda de Sant Pere, número 52, de Barcelona. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

El mateix dia, el sindicat també participarà a l’acte d’homenatge a Salvador Allende, a Barcelona, que consistirà en una ofrena floral. Serà a partir de les 10.30 hores a la plaça de Salvador Allende, al barri del Carmel.

Igualment, CCOO participarà també en altres actes convocats arreu de Catalunya amb motiu de la Diada.

Més informació : https://www.ccoo.cat/noticies/ccoo-participara-als-actes-de-la-diada-nacional-de-catalunya-2023/