La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO organitza una assemblea sobre el futur de les pensions

Demà dijous, 17 d’octubre, a les 10.30 h

Demà dijous, 17 d’octubre, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha convocat una assemblea amb el títol “El futur de les pensions”. La reunió es farà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) a partir de les 10.30 h.

Hi intervindran Carlos Bravo, responsable de relacions de la CS de CCOO amb l’INSS; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Jaume Huguet, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya.

Aquesta assemblea forma part d’una sèrie de mobilitzacions de la Federació per mostrar el rebuig a la reforma de les pensions engegada pel Govern central. Entre les mobilitzacions hi havia la concentració davant el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya del passat dia 11 d’octubre impulsada per la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya, així com la concentració conjunta amb UGT del proper divendres 18 d’octubre al davant de la Delegació del Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278) a les 10.30 h.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 d’octubre de 2013