Més de cent delegats i delegades de CCOO de Lleida van a l’assemblea final de l’ASO

El dia 18 d’abril va tenir lloc a Barcelona l’assemblea final de la 3a Assemblea Sindical Oberta (ASO) de CCOO de Catalunya. Des de Lleida hi van acudir més de cent delegats i delegades.

L’ASO és un procés de participació directa que recull les propostes de l’afiliació del sindicat amb les quals s’elaboren els documents que han de ser discutits en el proper congrés del sindicat, que es farà l’any que ve. En aquesta edició de l’ASO s’han fet un total de 109 assemblees i hi han participat 28.112 persones, ja sigui presencialment o contestant diverses enquestes.

Aquesta assemblea final va comptar amb la presència de 2.500 delegats i delegades de tot Catalunya i amb la presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i d’Unai Sordo, secretari general de CCOO d’Espanya.