Manifestació a Balaguer conta la precarització salarial i laboral a les residències Comtes d’Urgell de Balaguer i Serafí Casanoves de Sort

Les treballadores i treballadors de les residències Comtes d’Urgell de Balaguer i Serafí Casanoves de Sort, convocats per CCOO, es van manifestar dissabte, 26 de febrer, pel centre de Balaguer. El motiu de la manifestació és que l’empresa que gestiona la residència, Eulen, no apuja el sous de les plantilles i retalla drets laborals i sou des que va assumir la gestió de les residències el 2016, amb la qual cosa perpetua la precarietat del seu personal. I malgrat els intents de negociar dels representants dels treballadors i treballadores l’empresa segueix sense donar cap resposta.

Eulen és una empresa multiserveis que malgrat la situació de pandèmia que estem vivint ha augmentat els seus beneficis de manera important gràcies a la precarització dels seus treballadors i treballadores i a la mala utilització dels diners que rep del Departament de Drets Socials, que haurien de servir per millorar l’atenció que reben els seus usuaris i les condicions laborals dels treballadors i treballadores, en lloc d’engreixar els comptes de beneficis.