Concurs literari per St. Jordi a l’Hospital Santa Maria

El dia 22 d’aquest mes d’abril va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis del II Concurs literari de Sant Jordi. Aquest concurs l’organitza la Secció Sindical de CCOO de l’empresa Gestió de Serveis Sanitaris (GSS) a l’Hospital Universitari de Santa Maria i es fa amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Enguany és la tercera edició, la primera va ser de relats breus, la segona de punts de llibre i aquesta torna a ser de relats.

El concurs s’adreçava als treballadors i treballadores de l’hospital en actiu i jubilats, el tema dels relats era: “Vivències paranormals a l’hospital” i es tractava  d’explicar fenòmens paranormals viscuts a l’hospital.

S’han establert tres categories de premis que consisteixen en tres xecs dotats amb 100, 60 i 40 euros, que es podran bescanviar a la llibreria Caselles de Lleida.

A l’acte de lliurament que va tenir lloc a la capella de l’hospital hi van assistir un bon nombre de treballadors i treballadores de l’empresa GSS i comptà amb la xerrada d’Enric Sabarich, historiador i escriptor, que actualment fa de guia de les Rutes Misterioses, la primera xarxa nacional de rutes de misteri a Espanya, amb Lleida Misteriosa, un recorregut únic pels misteris de la capital de Ponent.