CCOO ha guanyat les eleccions sindicals de personal funcionari de Correos a Lleida

Aquesta ha estat la primera vegada a la història que CCOO guanya les eleccions sindicals entre el personal funcionari, anteriorment ja havia guanyat les eleccions entre el personal laboral.

A Lleida, CCOO ha guanyat les eleccions sindicals, i ha obtingut el 33 % de la representació del personal funcionari a la província, un 11 % més que el 2019.

Aquests resultats mostren el reconeixement de la plantilla i avalen el treball de CCOO durant els darrers quatre anys en defensa del correu públic, amb un intens procés de mobilitzacions i vagues, per exigir a Correos i al Govern: salari, drets laborals, la paralització del Pla estratègic de desballestament de l’empresa i la petició del canvi del model de governança actual que ha situat Correos prop de la fallida financera i en la pitjor crisi social, econòmica i laboral de la seva història.

CCOO agraeix l’àmplia participació dels treballadors i treballadores i la confiança dipositada en el nostre projecte sindical i assumeix la responsabilitat per seguir abordant, en aquesta nova legislatura, els reptes presents i futurs i exigint al nou Govern que garanteixi els drets de la plantilla i la viabilitat de Correos.