CCOO de Lleida commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones i, com cada any, CCOO de Lleida el commemora. El sindicat es manté ferm en el compromís de lluitar incansablement contra qualsevol mena de violència cap a les dones. Enguany el lema de CCOO per a aquest dia és “S’ha acabat. Expliquem-ho”.

La commemoració a CCOO de Lleida la vam fer el divendres 24 i va consistir en un taller i en una concentració al carrer. El taller, al qual van assistir mig centenar de delegades i delegats va ser pràctic, i tractava dels protocols d’assetjament sexual i per raó de sexe, el va impartir Judith Mellado Ganau, consultora en Gènere i Comunicació i formadora de la Fundació Paco Puerto CCOO de les Terres de Lleida. En la presentació del taller, Imma Romeo, secretària de les Dones de CCOO de Lleida, que ens va fer una pinzellada de les dades de la violència contra les dones a Lleida i comarques.

Un cop acabat el taller les delegades i delegats es van concentrar a la plaça de Ricard Viñes de Lleida on van llegir el manifest que el sindicat havia preparat per a aquest dia.