Assemblea a CCOO de Lleida amb el lema: “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics”

El dia 9 de novembre, va tenir lloc a Lleida, una assemblea de delegats i delegades que va marcar les pautes de l’acció del sindicat en els propers mesos, la intenció del sindicat és disputar els salaris i defensar els serveis públics.

A l’assemblea, a la qual van assistir més de dos-cents delegats i delegades de tot el territori i de tots els sectors, hi van intervenir Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Ambdós van coincidir ens els diferents objectius pels quals s’ha de mobilitzar el sindicat. En primer lloc, per l’augment del salari mínim interprofessional i la derogació de la reforma laboral; segonament, pel que fa als serveis públics, CCOO exigeix el reforçament del sistema sanitari públic, la baixada de ràtios a l’educació i augment de les places d’FP i el reforçament dels serveis socials, i, finalment, perquè es consolidin i millorin les pensions, que es faciliti l’accés a l’habitatge i que es reguli del preu de la llum i el gas.

El missatge que resumeix l’assemblea és que cal lluitar i esperonar la ciutadania per aconseguir un nou contracte social que ens faci ressorgir després d’una de les crisis més greus que hem partit: social, econòmica i sanitària.