Procés congressual a CCOO de Lleida, acabades les conferències de segon nivell

A Lleida, el 19 de març va acabar el segon nivell del procés congressual de CCOO de Catalunya amb l’última conferència de les federacions que integren les àrees en què s’organitza el sindicat a les terres de Lleida. Les conferències van començar el dia 5 de març amb la d’Indústria que va escollir de coordinador Ventura Campo. Durant les dos setmanes següents es van celebrar les conferències d’Educació, que va escollir de responsable Rosa Montané; la de Sanitat, que va escollir de responsable Helena Motos; va continuar la conferència de Pensionistes i Jubilats que escollí de coordinador Pere Vidal; la de Serveis, la responsable de la qual serà Raquel Collado; la de Construcció i Serveis, la responsable de la qual serà Pilar Ramos, i acabà amb la conferència de Serveis a la Ciutadania, federació que serà encapçalada per Alberto Rubio.

Els delegats i delegades que van participar a les conferències, escollits en les assemblees de primer nivell, van avalar els diferents informes i plans d’acció que es van presentar a les conferències i van aprovar les persones que s’integraran als diferents òrgans de direcció i les delegacions als congressos de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida i de les federacions corresponents.

En les diferents conferències, hi ha intervingut la secretària general de CCOO de Lleida, Cristina Rodríguez, que hi ha presentat els documents que es debatran en el 9è Congrés de CCOO de les Terres de Lleida, que ha de tenir lloc el proper 27 d’abril.

Ara toca agrair la feina feta als coordinadors i coordinadores que han acabat el seu mandat i encoratjar les persones que prenen el relleu a dur a terme la seva tasca amb il·lusió, treballant per a tota l’afiliació i per extensió per a tots els treballadors i treballadores de les nostres comarques.