Javier Pacheco: “Trabajar menos, repartir los trabajos y vivir mejor”

Article de Javier Pacheco publicat a ‘El País’ (24-03-2023)

El diari El País ha publicat avui (24-03-2023) un article de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, en el qual parla sobre les reivindicacions del sindicat sobre els temps de treball i de vida amb la idea de treballar menys, repartir les feines i viure millor.

“Els sindicalistes sabem que abordar aquesta realitat implica anar més enllà de reivindicar la setmana laboral de quatre dies o 32 hores. Encara avui, la jornada de vuit hores i la setmana laboral de cinc dies (o 40 hores) no és una realitat universal. A Catalunya, amb tres milions de persones assalariades, 800.000 treballen els dissabtes i 300.000 els diumenges”

Podeu llegir l’article “Trabajar menos, repartir los trabajos y vivir mejor” en aquest enllaç o consultar la web: Menys jornada, més vida per ampliar informació.

#MenysJornadaMésVida