Concentració de Pensionistes en ocasió del Dia Internacional de la Gent Gran

Dilluns 1 d’octubre, al davant del Parlament de Catalunya

Aquest dilluns, 1 d’octubre, Dia Internacional de la Gent Gran, hi haurà una concentració de protesta de pensionistes, a partir de les 11’30h, al davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, juntament amb altres entitats del Consell de la Gent Gran, convoca aquesta mobilització per denunciar les polítiques de retallada aplicades pels Governs, que els afecten negativament, i en especial amb motiu del setè Ple de l’Experiència, sessió especial del Parlament que té com a objectiu fer arribar les inquietuds de les persones grans als grups polítics amb representació parlamentària i al conjunt de la societat.

Adjuntem el manifest de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya en ocasió del Dia Internacional de la Gent Gran.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de setembre de 2012

Agenda:
Dilluns 1 d’octubre del 2012
11.30 hores
Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, BCN)