El curs tindrà una durada de 50 h i les classes virtuals serviran per incidir en els punts més importants del temari. També hi haurà seguiment de les consultes individuals que es vagin realitzant a la formadora.
Per fer la inscripció feu clic aquí
Aquesta preinscripció estableix l’ordre d’inscripció al curs, però no serà vàlida sense el pagament corresponent. S’enviarà un correu electrònic per formalitzar el pagament un cop es confirmin definitivament les dates, ja que la previsió de la convocatòria ha estat modificada en reiterades ocasions per part de l’Administració.
Preus:
Afiliades: 250€
Nova afiliada: 335€ (quota formació immediata)
No afiliada: 600€
La realització del curs està condicionada al fet que es cobreixin les places disponibles. En cas que no es pugui dur a terme per baixa demanda, s’informarà les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.
Les sessions són en directe i seran gravades, sent accessibles a la plataforma de forma il·limitada com a material de referència fins a la realització de l’examen. En cas que, per qualsevol motiu, no es pugui enregistrar una classe, aquesta no es considerarà com a no realitzada.
A més dels temaris, a la plataforma, que estarà oberta 24 hores tot l’any, es penjaran també altres materials (resums, esquemes, normatives, lleis i tests) per a un millor seguiment i aprofitament del curs.
Per a un bon seguiment del curs, és imprescindible que les persones inscrites disposin d’un ordinador o un equip amb connexió a internet.
L’acompanyament sindical estarà present en tot moment, amb informació i assessorament del procés.
Per qualsevol dubte, contacteu amb:
Fundació Paco Puerto: [email protected]
934812712
o l’Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO: [email protected]
689 826 049
Barcelona, 28 de novembre de 2025

US CONTINUAREM INFORMANT!