CONCURS OPOSICIÓ DE TÈCNICS ESPECIALISTES JU033: PUBLICADES LES INDICACIONS I INSTRUCCIONS PER A LA REALITZACIÓ DE LA PROVA DE LA FASE D’OPOSICIÓ

Avui, dilluns, 17 de novembre de 2025, s’ha publicat a l’e-Tauler (https://tauler.seu-e.cat/detall?idEns=1&idEdicte=597901) l’Acord del Tribunal Qualificador del procés de selecció del cos tècnic d’especialistes de la Generalitat de Catalunya, escala de serveis penitenciaris (grup C, subgrup C1) (núm. de registre de la convocatòria JU033), relatiu a la distribució per aules i a les instruccions dels aspirants convocats a realitzar la prova de la fase d’oposició del dia 22/11/2025.

DESCARREGA EN PDF LA RESOLUCIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DEL CONCURS OPOSICIÓ DE TÈCNICS ESPECIALISTES JU033 (feu clic)

Aqwuesta informació també es publicarà al web del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica: https://justicia.gencat.cat/ca/serveis/treballar/oposicions/funcionaris/execuciopenal/encurs/ju033/

Acord del Tribunal Qualificador del procés de selecció del cos tècnic d’especialistes de la Generalitat de Catalunya, escala de serveis penitenciaris (grup C, subgrup C1) (núm. de registre de la convocatòria JU033):

El Tribunal Qualificador de la convocatòria amb número de registre JU033, reunit en data 13 de novembre de 2025, ha acordat el següent:

1. Fer pública la distribució per aules de les persones aspirants per a realitzar la prova de la fase d’oposició el dia 22 de novembre de 2025 a la Universitat Pompeu Fabra, campus de la Ciutadella, de Barcelona. Aquesta distribució es detalla a l’Annex 1 (ordre alfabètic) i les
Persones convocades han de verificar l’aula que els hi correspon.

2. Fer públiques les indicacions i instruccions relatives a la realització de la prova de la fase d’oposició (torn lliure i promoció interna) següents:

A) Accés a l’edifici i aules.

– Les persones aspirants podran accedir a l’edifici a partir de les 8.00 hores.

– Les persones aspirants podran accedir a les aules a partir de les 8.15 hores.

– Per accedir a l’aula i realitzar la prova, les persones aspirants hauran d’acreditar la identitat amb l’original del DNI, número d’identificació d’estranger (NIE), targeta de resident, permís de conduir o passaport, que permeti identificar adequadament la persona aspirant. Aquest document haurà d’estar en un lloc visible al damunt de la taula en tot moment al llarg de la prova.

– En el transcurs de la prova no està permesa la utilització d’audiòfons, d’auriculars ni de cap aparell que permeti mantenir contacte amb l’exterior de l’aula. Els telèfons mòbils, els rellotges intel·ligents o qualsevol altre aparell que permeti la comunicació, la consulta, la transmissió d’informació, l’enregistrament i la difusió d’imatges hauran d’apagar-se i desactivar-se les alarmes, sota la supervisió del personal de l’organització, abans d’accedir a l’aula, i desar-se d’acord amb el que s’indica al paràgraf següent.

– En el moment d’accedir a l’aula, l’organització facilitarà una bossa en la qual les persones aspirants hauran de desar tots els seus objectes personals, a excepció dels que estan permesos conservar durant la realització de la prova (els quals s’indiquen a l’apartat B d’aquest Acord). La bossa haurà de romandre tancada al terra, sota la cadira ocupada per la persona aspirant, durant tot el temps de realització de la prova, i la persona aspirant se l’haurà d’endur i podrà obrir-la només a la sortida de l’aula amb motiu de la finalització de cada exercici.

– L’organització podrà demanar a les persones aspirants que portin les orelles cobertes que les mostrin, als efectes de verificar que no es fa ús d’aparells de comunicació o similars.

B) Material necessari.

– Per a realitzar la prova de la fase d’oposició, les persones aspirants hauran de portar un bolígraf amb cos transparents de tinta negra o blava i una cinta correctora blanca (no estan permesos els correctors líquids). Podran disposar també d’un rellotge analògic (d’agulles) i una ampolla  d’aigua sense etiqueta.

– Per realitzar la prova de la fase d’oposició en el seu conjunt (primer exercici: test de coneixements, i segon exercici: supòsit pràctic tipus test), l’organització facilitarà a les persones aspirants el material següent:

  • El full d’etiquetes de codis de barres amb les dades identificatives.
  • Un full de respostes per a cada exercici.
  • Un quadernet amb els enunciats de les preguntes per a cada exercici.
  • 1 full d’esborrany DIN A4 per a la realització del segon exercici (supòsit pràctic tipus test).

Tot aquest material s’haurà de tornar per part de les persones aspirants en acabar cada exercici de la prova.

Les persones aspirants es podran dur un full autocopiatiu del seu full de respostes de cada exercici.

C) Desenvolupament de la prova.

– El dia de la prova es realitzarà el primer exercici (test de coneixements). I després, UNA PAUSA entre exercicis, el segon exercici (supòsit pràctic tipus test).

– Un cop les persones aspirants hagin accedit a l’aula, no podran sortir al lavabo. Es realitzarà una pausa entre els exercicis. Es recomana anar al lavabo abans de la identificació i accés a l’aula. Es recorda que, de conformitat amb la base 7.1 de la convocatòria, quedaran excloses del mprocés de selecció les persones aspirants que no hi compareguin a la prova o a algun dels exercicis en què aquesta consisteix.

– Les persones aspirants que realitzin i finalitzin el test de coneixements i/o el supòsit pràctic abans del temps atorgat podran sortir de l’aula, excepte durant els primers 15 minuts i els últims 15 minuts de cada exercici.

A la finalització de la prova, les persones aspirants no podran romandre als passadissos ni a les zones d’espera i es recomana que marxin del lloc de realització de la prova, a fi de no pertorbar el seu correcte desenvolupament per part d’altres persones aspirants.

D) Incompliment d’indicacions o instruccions.

Les persones aspirants han de seguir en tot moment les indicacions del personal de l’organització, així com les instruccions previstes en aquest Acord.

L’incompliment de les indicacions del personal de l’organització, o de les instruccions previstes en aquest Acord, podran suposar el no accés o expulsió de l’aula i, consegüentment, l’exclusió del procés de selecció. Així mateix, de conformitat amb la base 4.6 de la convocatòria, el Tribunal Qualificador pot proposar a l’òrgan convocant l’exclusió del procés de selecció de qualsevol persona participant que tingui alguna conducta contrària a la bona fe o orientada a desvirtuar els principis d’igualtat i equitat o altres comportaments que alterin el desenvolupament de la prova.

E) Publicació d’enunciats i plantilles.

La publicació dels enunciats dels exercicis i de les plantilles de correcció al web del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica
(https://justicia.gencat.cat/ca/serveis/treballar/oposicions/funcionaris/execuciopenal/encurs/ju033/) estarà condicionada a les possibles peticions d’ajornament de la prova de la fase d’oposició.

3. Fer pública la instrucció bàsica per actuar en cas d’emergència de la Universitat Pompeu Fabra. Aquesta instrucció és d’aplicació a les aules del campus de la Ciutadella. Aquestes mesures d’emergència estaran publicades al web del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica
(https://justicia.gencat.cat/ca/serveis/treballar/oposicions/funcionaris/execuciopenal/encurs/ju033/).

4. Fer públic aquest Acord en data 17 de novembre al tauler d’anuncis de la seu electrònica de la Generalitat de Catalunya, e-Tauler (https://tauler.seu-e.cat/inici?idEns=1) i al web del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica
(https://justicia.gencat.cat/ca/serveis/treballar/oposicions/funcionaris/execuciopenal/encurs/ju033/).

Barcelona, 17 de novembre de 2025

Puny Amb Tu Tenim La ForcaDESCARREGA EN PDF LA RESOLUCIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DEL CONCURS OPOSICIÓ DE TÈCNICS ESPECIALISTES JU033

US CONTINUAREM INFORMANT!

Qr Afiliacio Ccoo