Inauguració i festival del Solidarity Park 2022

“Creant una memòria viva de la lluita de les Brigades Internacionals”

Ens complau anunciar el Festival Solidarity Park 2022 el cap de setmana del 27 al 30 de maig a Malgrat de Mar, Catalunya. El festival d’enguany és especial ja que també s’inaugurarà el monument del Solidarity Park dedicat a la memòria històrica dels brigadistes a bord del Ciutat de Barcelona.

Llegeixi aquí la història del projecte Solidarity Park (dossier) en català i en anglès: https://solidaritypark.com/historia-del-projecte-solidarity-park/

El festival consistirà en música, actuacions, exposicions artístiques i històriques, un mercat, xerrades, menjar en comú, visites històriques i, per descomptat, la cerimònia d’inauguració del monument. També hi haurà una presentació especial d’obres d’art creades per estudiants com a part del projecte educatiu del Solidarity Park.

Esperem que t’uneixis a nosaltres en persona o en línia enguany per al que serà un moment important per a recordar el passat per a lluitar contra les idees de l’extrema dreta en el present.

El programa complet i les actualitzacions apareixeran aviat en la nostra pàgina web. Clickeu aquí : https://solidaritypark.com/solidarity-park-festival-programme-2022/

Si us plau, envia’ns missatges de solidaritat a l’esdeveniment. Aquests poden adoptar diverses formes. Un breu vídeo parlat, paraules escrites, una imatge artística o una actuació gravada. Es presentaran durant tot el cap de setmana del festival.

Ens hem associat amb l’Hotel Papi de Malgrat, que té una oferta especial del Solidarity Park de 30 euros per nit per persona en habitació doble – pensió completa. Si us plau, envia’ns un correu electrònic per a informar-te sobretot el procés de reserva.

Fer una donació https://chuffed.org/project/solidarity-park-festival-fund

L’esdeveniment es retransmetrà en part per Internet, així que subscrigui’s al nostre canal de YouTube https://www.youtube.com/channel/ucj-0bf_up-npautf7f8-qya