ATOCHA EN EL NOSTRE COR

El passat 9 de Febrer va haver un recital de poesia i cançó en memòria dels advocats i treballadors que van patir un atemptat terrorista la nit del 24 de Gener de 1977. Els feixistes van assassinar 5 persones i van ferir de diferent gravetat 4 persones més, tots ells sindicalistes de CCOO i militants del PCE. Precedits pels parlaments d’en Marc Andreu, director de la Fundació Cipriano García i per Jaume Gabarró, Secretari General de la Federació de Pensionistes de CCOO, la Coral Roig Encés i el nostre poeta i rapsoda Esteve Bosch van oferir 11 cançons i 5 poemes, en un Espai Assemblea plé de companyes i companys de CCOO. L’acte va ser emotiu i d’una qualitat artística molt apreciable. Els assistents van gaudir i es van emocionar com poques vegades, tant l’Esteve com la Coral Roig Encés van saber captar l’atenció i les emocions de la gent. Les cançons i les poesies van conmoure a tothom i tots van sortir del recital amb aquella sensació d’haver passat una estona emocionant i profitosa, amb les piles carregades per la lluita i la memòria. Estem segurs que, amb l’energia que es va desplegar hauríem pogut il·luminar la ciutat de Barcelona tota la nit.

Coral Roig Atocha2