Xerrada: “Pensions públiques, dignes i garantides per al futur”

El proper 31 de maig, CCOO de les Terres de Lleida organitza una xerrada per parlar de les pensions. L’interès del sindicat és explicar la recent reforma de les pensions aprovada pel Parlament espanyol que ha de significar més ingressos, més protecció i més certeses, en definitiva, la constatació de la viabilitat futura de les pensions.

Hem plantejat la xerrada en format de diàleg per clarificar tots els dubtes que sobre aquest tema tenen els treballadors i treballadores tant els que s’atansen a l’edat de jubilació com els que fa poc temps que treballen.

La xerrada anirà càrrec de Carlos Bravo, secretari de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO d’Espanya. Comptarem també amb la presència de Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya; Rafael Allepuz, professor i investigador d’Economia Aplicada de la Universitat de Lleida, i Lucía Aliagas, coordinadora d’Acció Jove de CCOO de Catalunya. L’acte serà presentat per Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida.

Dia: dimecres, 31 de maig de 2023

Hora: 16.30 h

Lloc: Aula Gran del Campus de Cappont de la UdL (aula 3.02 de l’edifici polivalent 1, c. de Jaume II, 71, 3r. de Lleida)

Us hi esperem!