El secretari general de CCOO de Lleida participa en el debat “Institucions i sindicats per l’ocupació”

Pere Sánchez, secretari general de CCOO de les Terres de Lleida, participarà el proper dimarts, 28 d’abril, a les 6 de la tarda, al debat laboral “Institucions i sindicats per l’ocupació”.

En aquest debat, que organitza el PSC de les Comarques de Lleida, Pirineu i Aran, hi participaran també Joana Mor, secretària general de la UGT; Pol Gibert, secretari general d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, i José Crespín, subdelegat del Govern central a Lleida.

El debat tindrà lloc a la seu de la UGT de Lleida.