El Fòrum Secore organitza un seminari sobre els projectes ferroviaris

El dia 12 de gener, el Fòrum Secore, del qual CCOO forma part, va organitzar un seminari per informar, analitzar i fer propostes sobre les rodalies de Lleida i els serveis Avant Lleida-Barcelona, basats en els dos estudis fets per CCOO de Lleida: “Rodalies de Lleida: un tren per a la classe treballadora. Anàlisi i propostes de CCOO” i “Avant Lleida-Barcelona, un tren per a la classe treballadora. Anàlisi i propostes de CCOO”.

Durant el seminari Alberto Puivecino, secretari de Sostenibilitat, Medi Ambient i Mobilitat de CCOO de Lleida, va presentar també l’estudi sobre la xarxa catalana d’alta velocitat d’obligació de servei públic “CATAV 2023, un tren per a la classe treballadora. Anàlisi i propostes de CCOO”.

El seminari va tenir lloc a la sala d’actes de la Cambra de Comerç de Lleida i hi va comptar amb la presència dels representants de les institucions, dels partits polítics i agents socials de Lleida i comarques.

Fms4hk7wyae 8 W