CCOO obté 6 representants i guanya les eleccions sindicals a Unipreus Lleida

La plantilla d’Unipreus ha tornat a donar a CCOO la seva confiança i la majoria absoluta al comitè d’empresa en les eleccions sindicals celebrades el passat 24 d’octubre.

Amb un cens de 168 electores i electors i una participació del 77 % de la plantilla, el 65 % de les companyes i companys van decidir que CCOO  obtingués 6 membres del comitè d’empresa, amb 84 vots. UGT va obtenir 41 vots i 3 representants.

La majoria del comitè d’empresa ens dona la força per poder continuar avançant en la millora de les condicions laborals de la plantilla d’Unipreus. Per això des de CCOO volem agrair la confiança de les companyes i companys a CCOO i que amb el seu vot hagin decidit que CCOO lideri la defensa dels seus drets i interessos durant els propers quatre anys. El resultat electoral és el millor reconeixement i la legitimació del poder sindical.

Recordem que Unipreus és una de les empreses del sector de comerç tèxtil de més pes a Lleida, dedicada fonamentalment a la venda de roba i material esportiu.