Declaracions de Javier Pacheco i Ramón González per l’estancament de les negociacions del Conveni d’oficines i despatxos

CCOO de Catalunya s’ha concentrat aquest matí davant de la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32, de Barcelona) amb motiu de l’estancament inacceptable en les negociacions del Conveni d’oficines i despatxos de Catalunya.

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, hi ha participat, juntament amb Ramón González, secretari general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya. A continuació podeu escoltar les seves valoracions.

Declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, sobre el Conveni d’oficines i despatxos. A més, Pacheco també ha parlat de l’accident ocorregut ahir a la mina de Súria (minut 1:45) i sobre el projecte de reforma del còmput de les pensions (minut 3:08).

Declaracions de Ramon González, secretari general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya, sobre el Conveni d’oficines i despatxos.