Trobada de treball entre pensionistes i jubilats de CCOO comarques Gironines, CGT i l’Association de retraités des pyrénées orientales

El passat dissabte 7 d’octubre, es va celebrar la trobada de pensionistes i jubilats de CCOO de comarques gironines amb els pensionistes del sindicat francès CGT i els membres de l’association de retraités des pyrénées orientales.

Va tenir lloc a Tossa de Mar, on vam compartir idees, experiències i compromisos per fer que la Gent Gran, a part de gaudir i viatjar, també es beneficiïn , com ho fem també a CCOO, de les cures, el benestar social, incloent-hi, per descomptat les reclamacions i manifestacions per la defensa de les pensions.

Ens vam reunir una trentena de persones, entre les quals hi érem 5 representants de les comarques gironines: Alt Empordà, Garrotxa i Gironès. Vam compartir una bona estona i això va donar peu a posar una “petita pedra” tal com ho va expressar Michel Chabasse responsable dels pensionistes de la CGT, per a futures trobades, ja que compartim les mateixes preocupacions a banda i banda de la “frontera”…, o com vam dir entre la Catalunya Sud i la Catalunya Nord, barrejant català, francès i castellà sense cap mena de problema.

Els representants de totes tres organitzacions vam expressar la voluntat de continuar treballant en noves col·laboracions.

Img 4879