Que ens escoltin – Assemblea d’Acció Jove de comarques gironines

Aquest pròxim 11 d’octubre a les 18 h tindrà lloc l’assemblea “Que ens escoltin” organitzat per Acció Jove de Comarques Gironines a l’Estació Jove de Girona on tindrà lloc un espai de debat/propostes amb el conjunt de les organitzacions juvenils del territori.

Aquest acte serà protagonitzat per un “performance” sobre l’emancipació: un dels temes cabdals d’aquest espai entorn de les problemàtiques que pateix el jovent per poder emancipar-se al nostre país.

L’acte estarà presentat per en Jose Morales Garcia “Prodi “el nostre responsable d’Acció Jove de Comarques Gironines que donarà una salutació a les persones assistents i a les entitats convidades així com ens farà una pinzellada de com afecta la problemàtica de l’emancipació juvenil al nostre territori i donarà torn a Adria Junyent Secretari Confederal de Joventut de Comissions Obreres on explicarà totes aquelles novetats legislatives que hem portat CCOO en el marc del diàleg social així com els reptes que tenim al davant.

La segona part de l’assemblea comptarà amb uns debats per grups per part dels joves assistents sobre temàtiques que afecten la joventut com per exemple (precarietat, habitatge, LGTBI, feminisme…)el recull de les propostes anirà a càrrec de la nostra Coordinadora Nacional d’Acció Jove: Lucia Aliagas.

La cloenda de l’acte finalitzarà amb la intervenció de la nostra secretaria General de Comarques Gironines Belen López Sánchez.