Campanya de solidaritat amb les víctimes del terratrèmol a Síria, el Kurdistan i Turquia

La crisi humanitària desencadenada arran del terratrèmol que va tenir lloc la setmana passada, i que ha arrasat zones de Síria, el Kurdistan i Turquia, ja ha deixat més de 41.000 víctimes mortals. A més, milions de persones ho han perdut tot.

Al drama humà provocat pel moviment sísmic s’hi suma la situació política convulsa a la regió, que dificulta l’accés als recursos d’ajuda per a moltes poblacions afectades, especialment a la població kurda i a les persones refugiades i desplaçades síries de la guerra a la zona d’Alepo.

Per això, des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya ens unim a la campanya d’ajuda d’emergència endegada per CCOO a tot l’estat. L’objectiu fonamental de la campanya és donar suport a la població afectada pel terratrèmol a Turquia, el Kurdistan i Síria.

La gestió dels fons recollits es realitzarà a través de dues organitzacions amb experiència i coneixements sobre la zona. En el cas de Turquia, els fons recollits seran transferits al sindicat turc DISK, per a l’adquisició de béns i materials necessaris per a la població afectada. L’ajuda a Síria serà gestionada a través de l’ONG Consell noruec per als refugiats/des, que disposa d’una dilatada experiència en ajuda d’emergència sobre el terreny.

Com podeu fer una donació?

Logo Bizum

Podeu realitzar la vostra donació a través de Bizum, utilitzant el codi 05125