Aquest 15 de gener, a #Girona, commemorem el 50è aniversari de la detenció de 6 treballadors i treballadores de la Torres Hostench de Sarrià de Ter per reivindicar millores laborals i intentar organitzar una de les primeres comissions obreres a comarques gironines.

Aquests treballadors van patir la repressió del Règim amb penes de presó d’entre una setmana i quinze mesos.

Des de @ccoocatalunya creiem en la importància de recuperar la memòria històrica de la classe obrera i de la seva imprescindible participació en la fi de la dictadura.

El dilluns 15 reconeixerem la seva lluita i contribució imprescindible a la democratització del país i la garantia d’un Estat social de dret. Visca la lluita obrera.