Comerç, Hostaleria i Turisme

contrast

Imatge

Notícies

CCOO entra en la representació sindical d'Starbucks Catalunya de forma contundent, i es converteix en la segona força sindical

CCOO ha entrat per primera vegada a formar part del comitè d'empresa de les cafeteries Starbucks de Barcelona, després de les eleccions sindicals celebrades aquest dijous 6 de novembre del 2014.

Ens traslladem de lloc web, ens trobem a http://www.ccoo-serveis.cat

La Federació de Fecoth Catalunya s'ha fusionat amb Comfia Catalunya. A partir del 17 de setembre de 2014 iniciem junts una nova etapa a CCOO amb la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

Es constitueix la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya

Sota el lema “Més persones, millor sindicat”.

Desconvocada la vaga indefinida dels treballadors i treballadores de Boí Taüll

Tot i que no és l'opció proposada per la representació del treballadors i treballadores, l'han acceptada per garantir la continuïtat de l'empresa, el manteniment dels llocs de treball i els salaris i el futur de la comarca.

CCOO es concentra contra l'ampliació d'horaris comercials a Barcelona

Avui dimecres, 23 de juliol, a les 10.30 h, al passeig de Gràcia, 105.

CCOO consolida la seva majoria als supermercats Bon Preu de la província de Girona

CCOO ha consolidat així la seva majoria sindical en aquesta empresa a la província de Girona, obtenint 17 delegats i delegades del total de 26.

Signat el I Conveni col·lectiu estatal de drogueries, perfumeries i herboristeries

CCOO valorem positivament la signatura d'aquest conveni, més encara tenint en compte que l'antic conveni interprovincial havia perdut la seva vigència i deixat sense cobertura a més de 40.000 treballadors, amb el risc que els poguessin aplicar l'Estatut dels treballadors.

El grup municipal d'ICV-EUiA de Lloret fa una moció per demanar la signatura del Conveni d'hostaleria de Catalunya

La signatura del Conveni d'hostaleria entre els sindicats i la patronal es troba en un punt mort que es pot traduir en conflictes sostinguts en el temps.

L'Ajuntament de Lloret insta les parts a arribar a un acord en les negociacions del Conveni d'hostaleria i s'ofereix com a possible mediador

Moció aprovada per tots els grups municipals.

CCOO es mobilitza per intentar desbloquejar la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya

Demà dimecres, 2 de juliol, a Barcelona.

CCOO es mobilitza en contra de la llibertat d'horaris comercials aprovada per CiU i PP a l'Ajuntament de Barcelona

La Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO està radicalment en contra de l'acord signat entre CiU i PP de l'Ajuntament de Barcelona en relació amb la llibertat d'horaris comercials el juliol i l'agost a la ciutat.

CCOO convoca una concentració davant de la patronal per les propostes en la negociació del Conveni de l'hostaleria

La inesperada falta de rigor per part de la patronal del sector de l'hostaleria en la negociació del conveni ha fet que CCOO convoqui una concentració pel proper dimecres 2 de juliol de 2014, coincidint amb la propera reunió de la negociació, davant la seu de la patronal de l'hostaleria de Catalunya (Via Laietana, 47) en defensa del Conveni col·lectiu d'hostaleria.

CCOO de Catalunya emet un informe negatiu davant la proposta de l'Ajuntament de Barcelona de declarar Barcelona municipi turístic durant els mesos de juliol i agost

CCOO de Catalunya, d'acord amb l'especificat en la Llei 30/1992 de 26 de novembre, emet un informe negatiu davant la proposta de l'Ajuntament de Barcelona de declarar Barcelona municipi turístic durant els mesos de juliol i agost d'aquest any.

CCOO i els treballadors i treballadores del complex turístic de Boí Taüll diuen prou

Empresa en declivi.

Una sentència declara que tenir menys de 35 anys no és motiu de discriminació laboral

Una sentència del TSJC declara nul l'article 24 del Conveni de col·lectivitats, firmat en solitari per la UGT i la patronal del sector ACERCO, que creava un nou grup salarial pensat exclusivament per a les persones menors de 35 anys d'11.000 € anuals de retribució, fet que suposava una diferència de 178,75€ mensuals menys (respecte al grup salarial immediatament superior) pel fet de ser jove.

CCOO, contra l'ampliació d'horaris comercials a Barcelona

Delegats i delegades de CCOO de comerç es manifesten en contra de l'ampliació dels horaris comercials en festius.

Concentració contra la llibertat d'horaris comercials impulsada per l'Ajuntament de Barcelona

Demà divendres, 9 de maig, a la plaça de Sant Jaume.

CCOO es mobilitza en contra de la llibertat d'horaris comercials aprovada per l'Ajuntament de Barcelona

Aprovada a esquenes dels treballadors i les treballadores del sector del comerç.

CCOO, contra la proposta de declarar la ciutat de Barcelona municipi turístic

Mesura contrària als interessos dels treballadors i treballadores del sector.

El Departament de Justícia no subroga 8 treballadors de l'empresa que oferia el servei d'alimentació del Centre Penitenciari de Joves de la Roca i els deixa al carrer

L'Administració pública va comunicar als 8 treballadors de SERHS FOOD AREA dedicats al servei d'alimentació del Centre Penitenciari de Joves de la Roca que a partir de l'1 d'abril finalitzaven el seus serveis a la presó. El gerent de l'empresa els va comunicar que era el CIRE (empresa pública per a la reinserció laboral dels interns) qui es feia càrrec del servei.

CCOO denúncia l'ampliació d'horaris comercials a Barcelona, que es faci sense comptar amb l'opinió dels sindicats ni dels veïns, i demana recuperar el diàleg social en temes que afecten al model de la ciutat

Per la recuperació del Pla estratègic de turisme.

Sense acord en la negociació a Epson

ERO al magatzem de micrologística Epson Spare Parts Centre de Cerdanyola.

La multinacional japonesa Epson Ibèrica presenta un ERO que afecta a 31 persones amb l'objectiu de deslocalitzar el magatzem a Alemanya

El passat divendres, Epson Ibèrica SAU, multinacional japonesa del món de la impressió i la projecció, va presentar un expedient de regulació d'ocupació (ERO) al·legant causes organitzatives i de producció. Aquest ERO afecta de manera directa a 23 empleats i empleades d'EPSON i com a mínim 8 persones més d'empreses externes, 7 de les quals són persones discapacitades

Procés de Fusió de FECOHT-CCOO i COMFIA-CCOO

Una fusió per al creixement organitzatiu i sindical, i sostenible econòmicament.

CCOO denuncia la situació dels treballadors i de les treballadores de les empreses del Grup Husa per la falta de pagament de les nòmines

Demà dimarts, 25 de febrer, a les 17'30h, a Barcelona.

La Comissió Paritària del Conveni DIA-TWINS signa la pujada salarial de l'any 2014

Revista 'Pas a Pas' número 2 de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme de CCOO de Catalunya

Podeu descarregar-vos la revista 'Pas a Pas' número 2 en diferents idiomes

Acord en el Grup Miquel Alimentació.

Pla d'Ocupació per a les Empreses de Supermercats del Grup

Desconvocada la vaga al Gran Buffet Cambrils

Pel pagament de salaris.

Vaga indefinida al Gran Buffet Cambrils

Pel pagament dels salaris als treballadors/es.

Els treballadors i treballadores de l'Hotel Guitart Monterrey de Lloret de Mar es concentraran demà davant el centre

Els treballadors i treballadores del Gran Hotel Guitart Monterrey, de Lloret de Mar, es concentraran demà dimarts, 31 de desembre, davant les portes de l'hotel (avinguda Vila de Tossa, 27) per protestar davant la negativa de la direcció a negociar el calendari laboral del 2014.

'El suport al comerç de barri és inajornable'

Article de Vicenç Tarrats, Secretari de Política Territorial i Barcelonès de CCOO de Catalunya publicat al suplement +Valor d'El Periódico de Catalunya (desembre de 2013), dedicat a 'BCN ciutat de compres'

Els treballadors de l'Hotel Guitart Monterrey de Lloret de Mar es concentraran davant el centre el proper 31 de desembre

Els treballadors i treballadores del Gran Hotel Guitart Monterrey, de Lloret de Mar, es concentraran el proper dimarts 31 de desembre davant les portes de l'hotel (Avinguda Vila de Tossa, 27) per protestar davant la negativa de la direcció a negociar el calendari laboral del 2014, els festius, els períodes de vacances o el procés de crida al treballadors fixes-discontinus, entre d'altres.

El Gran Hotel Balneari Blancafort de la Garriga acomiada 32 treballadors

El pacte entre la direcció i els representants laborals de l'hotel, entre els quals es troba CCOO, salva 48 llocs de treball.

CCOO desconvoca la vaga dels dies 6 i 8 de desembre del comerç del tèxtil de Barcelona

Es manté, però, la convocatòria de vaga per altres dies de desembre.

Eleccions sindicals a Carrefour Puigcerdà

CCOO capgira els resultats anteriors i aconsegueix la majoria a Carrefour Puigcerdà

Signats els convenis de carnissers i xarcuters de la província de Barcelona i el del comerç de fotografia de Catalunya

La vigència del Conveni de carnissers i xarcuters és del 2013 al 2016, i el de fotografia, del 2012 al 2014

CCOO torna a mobilitzar-se pel bloqueig del Conveni del comerç del tèxtil de Barcelona

Demà divendres, 29 de desembre, a les 10.30 h, al Pg. de Gràcia, 12.

Celebrat el Consell federal de Fecoht

El pasat 19 de novembre s'ha celebrat el consell federal de la Fecoht, màxim òrgan d'adreça entre congressos a Madrid.

CCOO guanya les eleccions sindicals a Schlecker

S'han celebrat les eleccions sindicals per escollir el comitè d'empresa d'Schlecker a Barcelona amb un resultat extraordinari per a CCOO. El nostre sindicat ha aconseguit 17 delegades de un total de 23 membres que té el comitè.

Mobilitzacions i vaga al sector del comerç del tèxtil de Barcelona

La patronal no accepta la proposta de mediació del Tribunal Laboral de Catalunya i trenca les negociacions.

CCOO guanya àmpliament les eleccions sindicals a Schlecker

Després de tres dies de votacions, CCOO obté 17 delegades de les 23 en joc. UGT i Fetico es queden amb 3 cadascun.

La plantilla de Ricoh España a Sant Cugat es mobilitzarà si no s'atura el degoteig d'acomiadaments

Una altra gran empresa del Vallès Occidental que s'apunta als acomiadaments.

Contra la precarietat laboral a Eurest Colectividades, SL, de Girona

Denúncia de CCOO i UGT a la Inspecció de Treball.

CCOO amplia la majoria absoluta a Schlecker Girona

Espectacular resultat l'obtingut en les eleccions sindicals celebrades el dia 17 de octubre als centres de l'empresa SCHLEKER a la província de Girona.

Valoració de la campanya turística del passat estiu

Informe de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de Catalunya.

Concentració del personal del Grup Guitart Hotels

Dissabte 12 d'octubre, a Lloret de Mar.

CCOO guanya les eleccions sindicals a Bon Preu de Palafrugell

Després de quatre anys d'un gran treball, els empleats de Bon Preu donen la majoria a CCOO.

El Grup Guitart Hotels ha presentat un ERO temporal

Afectats 90 treballadors i treballadores fixes.

CONVENI COL·LECTIU DE DETALLISTES D'ALIMENTACIÓ, CONSTITUÏDA LA TAULA DE NEGOCIACIÓ PER ALS ANYS 2012, 2013, 2014 I 2015

Paral·lelament han estat signades les taules salarials del Conveni de detallistes d'alimentació de la província de Barcelona i els anys 2009, 2010 i 2011 que estaven pendents de signatura.

El sector del comerç tèxtil es mobilitza demà divendres

Contra l'actitud de la patronal.

Concentració davant del Parlament en defensa de la negociació col·lectiva

Jornada de mobilització sindical dels sectors afectats pel bloqueig dels convenis i per les retallades salarials.

Els treballadors de Barcelona Project's del complex hoteler Juan Carlos I alerten de la seva greu situació davant l'impagament de les nòmines per part de l'empresa

Davant la impossibilitat de cobrar les nòmines, pagues extres d'estiu i els endarreriments segons el conven d'hostaleria del 2010, 2011, 2012, i els generats fins data de setembre del 2013 de les empreses Husa i Banquetes Reunidos S.L.U, els comitès d'empresa de Barcelona Project`s S.A. del complex hoteler de l'Hotel Rey Juan Carlos I volen fer arribar als mitjans de comunicació aquest comunicat

Comitè Federal, primera reunió una vegada finalitzat el període àlgid de les vacances

Al llarg del matí d'avui s'ha reunit el Comitè Federal de Fecoht Catalunya a fi de tractar l'Ordre del Dia que havia estat establert per a aquesta ocasió.

Conveni del comerç tèxtil de la província de Barcelona

Les treballadores i treballadors del sector continuen mobilitzant-se per aconseguir un conveni raonable a la realitat del sector.

Els treballadors i treballadores del sector del comerç tèxtil de Barcelona es mobilitzaran demà divendres dia 13

Els treballadors i treballadores del sector del comerç tèxtil es mobilitzaran aquest divendres, 13 de setembre, a les 10.30 hores, des de la Rambla de Catalunya, número 78, fins el carrer Pelai, per protestar contra l'actitud de la patronal i la situació del sector.

OCUPACIO ESTABLE I TURISME, UNA RELACIÓ DIFÍCIL.

El increment del turisme no repercuteix d'una manera clara en la ocupació.

MOBILITZACIONS AL SECTOR DEL COMERÇ TÈXTIL DE BARCELONA

Les mobilitzacions continuen al sector del comerç tèxtil el proper divendres 13 de setembre, a les 10.30 hores, a la Rambla Catalunya, 78.

EE SS AKI PLATJA D'ARO I HOTEL AQUARIUM DE LLORET DE MAR

CCOO ha aconseguit uns magnífics resultats en les Eleccions Sindicals celebrades en el centre de AKI Bricolage en Platja d'Aro i l'Hotel Aquarium de Lloret de Mar.

Secretaria de Salud Laboral

Enlaces de Interes

CCOO guanya las Eleccions Sindicals a Leroy Merlin

Els treballadors i les treballadores de *LEROY *MERLIN de Badalona donen la majoria novament a CCOO i castiguen *FETICO per signar del conveni de grans magatzems que rebaixa les condicions laborals.

Conflicte laboral a Hotusa

Acció de protesta contra els acomiadaments el diumenge 4 d'agost, a les 18'00h, a l'Eurostars Grand Marina Hotel de Barcelona.

CCOO i UGT planegen a l'octubre convocar vaga general en el sector del comerç tèxtil de Barcelona

Bloqueig del conveni col·lectiu.

Eleccions sindicals a l'Hotel Ra del Vendrell i l'Hotel Vita Hotelier de Comarruga

Victòria de CCOO.

CCOO, contra els acomiadaments i amenaces a la plantilla de l'Hotel Eurostars Cristal Palace de Barcelona

Conflicte laboral a Hotusa.

CCOO i UGT tornen a mobilitzar-se pel bloqueig del Conveni del comerç del tèxtil de Barcelona

Concentració a Barcelona demà dimecres, 19 de juny.

FECOHT - CCOO de les Terres de Lleida guanya contundentment les eleccions sindicals a PLUSFRESC

PLUSFRESC és una empresa eminentment lleidatana, amb més de 60 tendes, i una plantilla de més de 800 treballadors.

CCOO denuncia més acomiadaments a l'Hotel Eurostars Cristal Palace de Barcelona

Hotusa acomiada treballadors i presenta modificació substancial de condicions de treball per a la recepció.

Conveni del Comerç Tèxtil de la Província de Barcelona – Volen acabar amb la negociació col·lectiva

Al voltant de mil treballadors i treballadores del comerç tèxtil es manifesten pel Passeig de Gracia i el Portal de l'Àngel.

23 de maig, jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius: mobilitzacions del comerç

Manifestació a les 10.30 h a Barcelona: de passeig de Gràcia a Foment del Treball.

Sessión d'assesssorament col·lectiu

L'acció sindical en el reconeixement de malalties.

Decathlon amenaça de bloquejar el conveni d'empresa si els sindicats no accepten les seves propostes

Des del 25 de gener d'aquest any, sindicats i empresa estem negociant el nou conveni de Decathlon Espanya. Les propostes i les situacions que en quatre mesos s'han donat han sigut diverses. A dia d'avui, ens trobem amb una empresa que pretén seguir obtenint beneficis extraordinaris a costa dels seus treballadors i treballadores

Els treballadors d'Hotusa es manifesten demà, dimarts, coincidint amb el lliurament dels premis a la millor iniciativa empresarial, lliurat en el marc del guardó al català de l'any

Comunicat de premsa de CCOO del grup Hotusa

CCOO denuncia la patronal de col·lectivitats per la no-aplicació de l'increment salarial del 2013

Dijous passat, 9 de maig, va tenir lloc l'acte de conciliació entre CCOO i la patronal ACERCO per la denúncia del sindicat per l'incompliment a l'hora d'aplicar els increments salarials

La patronal del comerç del tèxtil de Barcelona no accepta la proposta de mediació del Tribunal Laboral de Catalunya i bloqueja el conveni sectorial

CCOO guanya les eleccions sindicals a les botigues Apple Stores de Barcelona

Al Centre Comercial la Maquinista i al Passeig de Gràcia.

Hotusa deixa 40 treballadors i treballadores sense feina ni possibilitats de tramitar l'atur

La cadena hotelera HOTUSA, propietat de l'empresari Amancio López, no continuarà gestionant l'Hotel Gran Ronda, l'Hotel Gran Ducat ni l'Hotel del Compte i deixa uns 40 treballadors i treballadores sense feina i sense possibilitats de tramitar l'atur.

COMPROMÍS DEL COMERÇ CATALÀ PER PRESERVAR LA COMPETÈNCIA EXCLUSIVA DEL GOVERN DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA I DEL PARLAMENT DE CATALUNYA, MANTENINT I CONSOLIDANT EL NOSTRE MODEL DE COMERÇ URBÀ QUE CONCILIÏ LA VIDA LABORAL I LA FAMILIAR

La regulació dels horaris comercials constitueix un aspecte fonamental del marc normatiu i garanteix un model d'equilibri.

Per la diversificació del model turístic de les comarques gironines

El sector turístic té una important rellevància, social i econòmica. El seu impacte és determinant per al nostre desenvolupament .

CCOO no signa el Conveni d'hostaleria de Lleida perquè debilita les persones treballadores i reforça el poder empresarial

Un altre pas endarrere en els drets de les persones treballadores del sector de la hostaleria.

Protesta dels treballadors d'Europea de Cuinats (Grup SERHS) al Camp Nou

Demà dimecres 17 d'abril, a les 12'00h.

EISA

SEGONA REUNIÓ DE NEGOCIACIÓ DEL PERÍODE DE CONSULTES DE L'ARTICLE 41 D'EISA.

Signat amb acord el procediment d'acomiadament col·lectiu d'NH Hotels

S'obre un termini de 10 dies per apuntar-se a les baixes voluntàries. El 83% d'acomiadaments afectarà a netejadores, cambreres i manteniment.

Convocada una vaga a la cadena d'hotels NH el proper dijous 11 d'abril

Els sindicats CCOO i UGT, presents a la mesa de negociació de l'ERO de l'empresa NH, que afecta un total de 39 centres de treball de tot l'Estat, amb una plantilla de més de 2.000 treballadors de les societats que conformen NH hoteles España, han convocat vaga per al proper 11 d'abril.

La representació sindical a NH Hoteles convoca vaga

La jornada de vaga està prevista per al proper 11 d'abril.

Concentració de treballadors i treballadores de grans magatzems

Celebrada el 24 de març a Barcelona sota el lema 'No és un conveni, és un atracament'.

Els treballadors del sector de la gran distribució es concentraran en contra del conveni col·lectiu

Diumenge, 24 de març, a les 12 h, a la plaça Catalunya de Barcelona.

Concentracions a l'Hotel NH Calderon de Barcelona

Acomiadament col·lectiu i externalitzacions als hotels NH.

Signat el Conveni del Grup Dia-Twins

Té una vigència de tres anys, del 2013 al 2015.

El conseller Felip Puig es reuneix amb FECOHT-CCOO

El tema dels horaris comercials a Catalunya després de l'admissió a tràmit del recurs d'inconstitucionalitat promogut pel Govern del Partit Popular és el motiu de la reunió.

Convenio de Grandes Almacenes: "No es un Convenio, es un Atraco".

Los trabajadores del Sector de la Gran Distribución se concentraran en contra del Convenio Colectivo

CCOO obté la majoria a Decathlon de L'illa Diagonal

Aquest dissabte, 9 de març, han tingut lloc les eleccions parcials per escollir les quatre places vacants del Comitè de la botiga de Decathlon de L'illa. Aquest Comitè es va crear de nou fa tres anys, impulsat per CCOO, si bé no va obtenir la majoria en aquell moment. Tres anys després i fruit de la constància, s'ha aconseguit donar la volta a la situació.

Vaga dels treballadors d'Europea de Cuinats (Grup SERHS) i concentració al Camp Nou

Demà, dimarts 12 de març, abans del partit FC Barcelona - Milan AC.

Acció contra l'empitjorament de les condicions laborals recollides al Conveni de grans magatzems

Demà dissabte, 9 de març.

"Que no te roben"

La federación estatal de comercio, hostelería, turismo y juego de CCOO presenta un díptico explicativo sobre la firma del convenio de grandes almacenes, en el mismo se presentan los argumentos que CCOO para el rechazo de este convenio.

Somos digital nº 48

"8 de Marzo, Día Internacional de la Mujer"

CCOO guanya les eleccions sindicals a Decathlon de Manresa

La candidatura de CCOO ha obtingut 3 dels 5 delegats que s'escollien amb un amplíssim suport dels venedors de la botiga.

Els treballadors d'Alcampo de Mataró donen la majoria a CCOO i castiguen FETICO per signar el conveni de grans magatzems, que rebaixa les condicions laborals

Comunicat de premsa de la Federació de Comerç i Hostaleria de CCOO del Vallès Oriental - Maresme.

Concentració de protesta per l'acord de Caprabo

Comunicat de premsa de la Secció Sindical de CCOO a Caprabo.

Mobilització dels treballadors d'Europea de Cuinats (GRUP SERHS) al Camp Nou

Demà dimarts, 26 de febrer, abans del partit FC Barcelona - Reial Madrid.

Treballadors de l'Hotel Husa Illa de Barcelona, en vaga pel cobrament puntual dels seus salaris

Dies 25, 26 i 28 de febrer.

CONVENI DE DECATHLON: SEGUIN ELS PASSOS DE GRANS MAGATZEMS

Avui sa celebrat la segona reunió de la mesa negociadora del VI conveni de Decathlon España. La direcció de l'empresa ha presentat la seva plataforma reivindicativa. CCOO refusa totes aquestes propostes que es poden resumir en dos: menys salari i més jornada.

Treballadors d'Husa Hoteles, en lluita pel cobrament puntual dels seus salaris

Concentracions a l'Hotel Husa Illa de Barcelona.

Prescripción Abierta para cursos gratuitos en la Comarca del Barcelones

Oferta formativa Fecoht Cataluña

INTEGRACION DE SCHLECKER EN EL GRUPO DIA %

Reunión del Comité Intercentros con la nueva dirección.

La direcció de Caprabo accepta continuar negociant amb la representació dels treballadors i retira la proposta d'acomiadaments i de congelació salarial

Comunicat de premsa de la Secció sindical de CCOO a Caprabo

CCOO, contra les retallades salarials i modificacions de les condicions laborals a Caprabo

Possibilitat de 400 acomiadaments.

Convocades mobilitzacions en defensa dels drets dels treballadors i les treballadores de grans magatzems

Comunicat de premsa elaborat per la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de Catalunya

CONVOCADAS MOVILIZACIONES EN DEFENSA DE LOS DERECHOS DE LOS TRABAJADORES DE GRANDES ALMACENES (El Corte Ingles, Carrefour, Alcampo, Media Markt, Ikea, Leroy Merlin, Makro, Aki, Toys R Us, FNAC, Eroski, …)

Convenio de Grandes Almacenes, “el nuestro”.

SE CONSTITUYE LA COMISIÓN NEGOCIADORA PARA LA NEGO-CIACIÓN DEL CONVENIO DE COLECTIVIDADES DE CATALUNYA

Desde CCOO no hemos tenido otra alternativa que constituir la mesa para no quedarnos fuera del proceso de negociación.

Javier González, reelegido secretario general de Fecoht CCOO en su 5º Congreso

El Congreso se realizó los dáis 15 y 16 de enero en Madrid

Comienza el 5º Congreso de la Federación estatal de comercio, hostelería y turismo de CCOO en Madrid

Madrid, 15 y 16 de enero de 2013

Convenio de Grandes Almacenes, "El Nuestro".

Nuestras propuestas están centradas en 3 aspectos: jornada, salario y sobre todo en evitar que se sigan perdiendo derechos

CCOO considera que l'acord d'ERO a Paradors de Turisme redueix significativament la destrucció de llocs de treball

Han acabat amb acord les negociacions de l'Expedient de Regulació d'Ocupació de Paradors de Turisme, que també afecta al Parador de Turisme d'Aiguablava

Prop d'un centenar de persones van protestar a Vielha contra l'ERO al parador

Prop d'un centenar de persones van manifestar el seu desacord a les mesures que l'empresa Paradores vol aplicar a tots els paradora de l'Estat espanyol, entre els quals hi ha els de la Vall d'Aran.

Concentració a Vielha en contra de l'ERO al Parador

Demà dissabte 22, de les 12'00h a les 13'00h.

Reunido El Consell de Fecoht Cataluña

Primera Reunión después del congreso celebrado los pasados días 15 y 16 de noviembre en Calella.

Manuel García Murillo elegido Secretario General de Fecoht-CCOO de Cataluña

Ha sido elegido en el V Congreso celebrado en Calella en la comarca del Maresme

Nota informativa nº 5 de la negociación del convenio colectivo del comercio del metal de Barcelona y provincia.

Seguimos estando lejos para un pronto acuerdo.

CCOO NO FIRMA EL CONVENIO DE HOSTELERÍA DEBIDO AL RIESGO INMINENTE DE RUPTURA DEL CONVENIO AUTONÓMICO

Convenios más pequeños merman nuestra capacidad para incidir en la mejora de las condiciones de trabajo, pero también merma nuestra capacidad para movilizarnos

Concentració al centre Carrefour Les Glòries de Barcelona contra l'explotació laboral

Mobilitzacions en diferents dies i hores a tota Espanya.

Els treballadors i les treballadores de la cadena Guitart Hotels de Lloret de Mar ratifiquen en assemblea el preacord signat entre la direcció i el comitè

Millores a l'ERO presentat inicialment per la direcció.

EL GRUPO DIA COMPRA TODAS LAS TIENDAS SCHLECKER

La consumación de la Compra está pendiente de aprobación por parte de las autoridades de competencia de la Comisión Europea.

Incertesa per als treballadors i treballadores de la cafeteria de la presó de Ponent (Lleida)

Se'ls ha negat l'entrada al lloc de treball.

Concentració dels treballadors de la cafeteria i els funcionaris a les portes de la presó de Ponent (Lleida)

Demà divendres, 28 de setembre, a les 11'00h

Concentració al centre de Carrefour de Tarragona per denunciar l'explotació laboral que aplica la multinacional

Protesta per les pèssimes condicions laborals a les que estan sotmesos/es els treballadors i treballadores.

El comitè d'empresa d'Europea de cuinats ( grup SERHS) denuncia conducta antisindical

Comunicat de premsa del Comitè d'Empresa d'Europea de Cuinats

Nova concentració de la plantilla de l'Hotel Imperial Tarraco de Tarragona

Demà dimecres, 5 de setembre, a les 16'00h.

CCOO no descarta noves mobilitzacions a l'Hotel Imperial Tarraco de Tarragona per reivindicar el cobrament dels salaris

El conflicte segueix obert.

CCOO dóna suport a les mobilitzacions dels treballadors d'Eurest Colectividades contra els acomiadaments

Adjuntem comunicat elaborat pel Comitè d'empresa d'Eurest Colectividades.

Mobilitzacions dels treballadors del Palace Hotel Barcelona (antic Hotel Ritz) pels endarreriments en els pagaments salarials

Divendres 3 i dilluns 6 d'agost a les portes de l'hotel.

CONDENADA LA UGT Y LA PATRONAL DE HOSTELERÍA DE CATALUÑA A INCREMENTAR LAS TABLAS SALARIALES DEL AÑO 2011 EN UN 1%.

El Tribunal Supremo ratifica la sentencia del Tribunal Superior de Justicia de Catalunya del 24/05/12

CONVENIO HOSTELERÍA: A pesar del excelente momento que vive el sector, la patronal del mismo insiste en reducir los derechos de sus trabajadores

También pretenden excluir al subsector de colectividades de su ámbito.

CCOO convoca més mobilitzacions pel bloqueig en la negociació del Conveni d'Hostaleria de Catalunya

Per part de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) del sindicat.

Reunido el Sector del Comercio de Catalunya convocado por la Generalitat

El Conseller Mena explica la posición de la Generalitat antes la invasión de competencias por parte del Gobierno Central.

Convenio Colectivo de Hostelería de Cataluña

Delegados y delegadas de CCOO protestan delante del Hotel Mandarín en Barcelona

Uns 2.000 treballadors del comerç no cobren la puja salarial que els toca

UGT i CCOO denuncien que Caprabo, Bon Preu, Condis i Miquel Alimentació no apliquen els salaris pactats en el conveni col·lectiu i faran mobilitzacions

Avui s'ha signat a Tarragona un manifest en contra de la no regularització dels horaris comercials

Dilluns 16 de juliol de 2012.

Concentració de delegats i delegades en Girona

Com a consecuencia de la inaplicació de l'increment salarial corresponent al 2012

Manifest sectorial del comerç

El sindicats CCOO i UGT i les entitats patronals més reprensentatives del comerç de Catalunya presenten a l'opinió pública aquest manifest.

Urgent: aquesta tarda es signa el manifest sectorial del comerç al Parlament de Catalunya

El manifest sectorial del comerç en rebuig del Reial decret que modifica el marc estatal en matèria d'horaris comercials.

La Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya organitza l'acte de lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral, en la seva Tercera edició.

CCOO mostra el seu desacord amb la decisió de l'Ajuntament de Girona d'ampliar els horaris comercials el dissabte 19 de maig

Comunicat de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de les Comarques Gironines.

CCOO i UGT valoren positivament que el Govern de la Generalitat rebutgi rotundament la liberalització dels horaris comercials

El passat divendres, la Direcció General de Comerç de la Generalitat de Catalunya va comunicar als agents socials CCOO i UGT la intenció del Govern central d'alliberar els horaris comercials a tot l'Estat.

CCOO de Lleida dóna suport a la concentració per a la continuïtat de l'estació d'esquí de Boí Taüll

Demà dissabte, a les 12 h, al davant de l'església de Sant Climent de Taüll.

CCOO, contra la inaplicació dels increments salarials al sector de supermercats

Comunicat de premsa elaborat per la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO Catalunya.

CONVENI DE SUPERMERCATS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

PER L'APLICACIÓ DE L'INCREMENT SALARIAL!

ERO a l'estació d'esquí de Boí Taüll

Futur incert

Repartiment de fulls volants de la vaga general a la botiga Mango de l'avinguda del Portal de l'Àngel, a Barcelona

A càrrec dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, UGT i CSC.

HOTEL COLÓN, MÉS DE DOS ANYS ARROSSEGANT LA FALTA DE PAGAMENT DE TRES MENSUALITATS

La Dirección ha incumplido todos los compromisos adquiridos para ponerse al día en el pago.

ASSEMBLEA DE DELEGATS I DELEGADES DE FECOHT DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

EL DIMARTS 27 DE MARÇ DE 2012

“CCOO torna al centre de Carrefour-Gavà”

La confiança de les treballadores i treballadors fa que CCOO es converteixi en la segona força sindical a Carrefour-Gavà

CCOO guanya les eleccions a ISS Soluciones de Cátering

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals a ISS Soluciones de Cátering, de Sant Cugat del Vallès, on els seus 542 treballadors i treballadores han optat majoritàriament per la candidatura de CCOO, donant-li 13 representants i deixant la UGT amb només 4.

Se signa el primer conveni col·lectiu del Gran Casino Costa Brava de Lloret de Mar

Aquest mes de febrer s'ha signat el primer Conveni col·lectiu entre la direcció i els representants legals dels treballadors de l'empresa Gran Casino Costa Brava de Lloret de Mar.

La direcció d'Schlecker España assegura als treballadors que no es veuran afectats per la insolvència de la matriu alemanya

A més, la direcció també va confirmar que els plans d'expansió a Espanya continuen i que al llarg d'aquest 2012 s'obriran 50 nous establiments en tot l'Estat i que, paral·lelament, hi haurà 50 remodelacions de botigues

GINÉS LÓPEZ DE MAKRO BADALONA ESCOLLIT SECRETARI GENERAL DE CCOO A MAKRO PER ALS PRÒXIMS QUATRE ANYS

Els dies 24 i 25 de gener del 2012 s'ha celebrat a Màlaga la VI Conferència de la Secció Sindical Estatal de CCOO de Makro, de la qual hem sortit més forts, més units i, sobretot, amb més ganes.

CCOO es reunirà amb la direcció de Schlecker España per saber com afectarà els treballadors espanyols la crisi de la matriu alemanya

CCOO ha demanat una reunió urgent amb la direcció de Schlecker España, reunió que tindrà lloc el proper dimarts, 31 de gener, a Barcelona.

La Secció Sindical de CCOO a Schlecker

Hem sol·licitat una reunió urgent, amb la Direcció davant la situació de la matriu alemanya

Conferència de renovació de la Secció Sindical Caprabo Botigues de Barcelona i Província

Barcelona, 29 de febrer del 2012

CCOO guanya les eleccions sindicals a Blue Tower

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals a Blue Tower. Els treballadors i treballadores han escollit per primera vegada el seu Comitè d'empresa i ho han fet respaldant la candidatura de CCOO (tot i que les eleccions les va promoure un altre sindicat). Amb aquest resultat, CCOO es reforça com a primera força sindical al Baix Llobregat i millora els resultats en el sector de comerç, hostaleria i turisme.

Excel·lents resultats de Fecoht Vallès Oriental - Maresme

Les treballadores i els treballadors sostenen el treball realitzat per CCOO.

Identificació
Usuari/a Password