CCOO convoca concentració a plaça Sant Jaume per incompliments en els pactes establerts en el servei d’atenció domiciliària de la Fundació S21

Les delegades de CCOO de la Fundació S21 dels municipis de Santa Coloma de Gramenet, Montcada i Reixac, Prat de Llobregat, Molins de Rei i Consell Comarcal del Maresme ens concentrem avui dia 2 de febrer de 12.00 a 14.00 hores a la plaça Sant Jaume.

La concentració respon al fet què l’empresa pública Fundació S21 es nega a aplicar el 8% d’increment salarial que correspon a les treballadores segons el V conveni d’Atenció Domiciliaria de Catalunya que és d’aplicació.

Enguany ens tocaria un increment salarial del 8%. L’empresa ha comunicat a la representació de les treballadores que, en ser una empresa pública, està subjecta als pressupostos generals de l’Estat i aquests només pujaran un 2%. Diuen que estan estudiant la forma legal de poder superar les limitacions per a poder realitzar l’increment salarial, i que estan a l’espera que les autoritats competents els autoritzin l’increment del 8%, en aquest cas la Generalitat de Catalunya.

Aquest és el motiu pel qual des de CCOO hem decidit concentrar-nos i fer saber a la Generalitat de Catalunya que ja està bé de precarietat en el sector. Som un servei essencial per a la comunitat i consegüentment se’ns ha de valorar. Això és només el començament de futures mobilitzacions si des de la Generalitat no s’atenen les nostres demandes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de febrer de 2022