Amb la col·laboració del Banc dels Aliments, ja s'han recollit 607 kg

Continua la campanya "Aquí recollim aliments"

Foto

Al mes de juny la Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental - Maresme - Osona va iniciar la campanya "Aquí recollim aliments" en col·laboració amb el Banc dels Aliments. Des d'aleshores, ja s'han recollit 607 kg gràcies a les aportacions rebudes.

Però és sabut que la situació de la pandèmia continua sent prou complicada per a moltes famílies, que encara no han rebut la prestació pels ERTO i que es troben en una situació de precarietat alimentària. Per aquest motiu continuarem col·laborant amb la campanya per ajudar d'altres que ho necessiten.

Els passos per col·laborar son els següents:

1.      Accediu a la web https://bit.ly/ccoo_bancaliments.

2.      Cliqueu al botó "donar aliments" per accedir a l'espai de donació en línia, on trobareu una sèrie de productes bàsic que podreu triar per donar.

3.      Seleccioneu els productes i la quantitat.

4.      Cliqueu al botó "comprar" per tramitar el pagament.

El Banc dels Aliments s'encarregarà de la seva distribució. Aquests aliments són adquirits a diferents proveïdors, sempre contrastant el preu, per obtenir la millor oferta i la major qualitat.  De manera periòdica, i en funció de les mancances puntuals de productes al nostre magatzem, el Banc dels Aliments adquireix, gràcies a la teva col·laboració, aliments bàsics que no aconseguim a través de l'aprofitament alimentari, amb l'objectiu de distribuir-los a la xarxa d'entitats d'ajuda social i que arribin a les persones que més ho necessiten del nostre entorn.

El Banc dels Aliments de Barcelona és una fundació independent, apolítica, aconfessional i sense ànim de lucre, que té com a objectius principals lluitar contra el malbaratament recuperant excedents alimentaris aptes per al consum humà i lluitar contra la pobresa, fent arribar els aliments recuperats a persones en situació de precarietat alimentària al nostre entorn.

Fes clic per:

Veure el cartell de la campanya

Accedir a la web de la campanya

17/11/2020