a dues escoles de Granollers

Comencem a repartir les joguines recollides a la 8a Campanya de la a Xarxa Acció Solidària de CCOO de Catalunya

Foto

El passat 18 de desembre va finalitzar la 8a Campanya de recollida de joguines organitzada per La Xarxa Acció Solidària (XAS) de CCOO de Catalunya .

Com cada any, han estat moltes les joguines que s'han recollit i ara seran donades als centres de màxima complexitat,  a nens i nenes i famílies en risc d’exclusió social en col·laboració amb entitats i serveis socials.

Ja hem començat a fer aquestes donacions a dues escoles de Granollers. Concretament son l'escola Joan Solans i l'escola Granullarius. Ambues han agraït l'acció i han destacat la solidaritat de CCOO. En les properes setmanes seguirem repartint les joguines a escoles de tot el nostre territori.

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular envers els que més pateixen les conseqüències de les desigualtats socials, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya. A més, fomenta la reutilització i la socialització de les joguines.

Per a més informació podeu contactar a isabel.huertas@ccoo.cat

16/11/2020