Col·laboració de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona amb el Banc dels Aliments

Campanya "Aquí recollim aliments"

Foto

Malgrat l'estat d'alarma per la crisi de la COVID-19, el Banc dels Aliments no ha aturat la seva activitat i, entre altres accions, ha posat en marxa una campanya en línia de recollida d'aliments a la qual CCOO  del Vallès Oriental - Maresme - Osona  hi col·labora.  Els passos per a col·laborar són els següents:

1. Accediu a la web https://bit.ly/ccoo_bancaliments.
  2. Cliqueu el botó "donar aliments" per accedir a l'espai de donació en línia on trobareu una sèrie de productes bàsic que podreu triar per donar.
  3. Seleccioneu els productes i la quantitat.
  4. Cliqueu al botó "comprar" per tramitar el pagament

El Banc dels Aliments s'encarregarà de la seva distribució. Aquests aliments són adquirits a diferents proveïdors, sempre contrastant el preu, per obtenir la millor oferta i la major qualitat.  De manera periòdica, i en funció de les mancances puntuals de productes en el nostre magatzem, el Banc dels Aliments adquireix, gràcies a la teva col·laboració, aliments bàsics que no aconseguim a través de l'aprofitament alimentari, amb l'objectiu de distribuir-los a la xarxa d'entitats d'ajuda social i que arribin a les persones que més ho necessiten del nostre entorn.

Sobre el Banc dels Aliments

El Banc dels Aliments de Barcelona és una fundació independent, apolítica, aconfessional i sense ànim de lucre, que té com a objectius principals lluitar contra el malbaratament recuperant excedents alimentaris aptes pel consum humà i lluitar contra la pobresa, fent arribar els aliments recuperats, a persones en situació de precarietat alimentària en el nostre entorn.

Fes clic per:

Veure el cartell de la campanya

Accedir a la web de la campanya

11/06/2020