Des de l'11 de maig

Es reprèn l'atenció amb cita prèvia als locals de CCOO de Granollers, Mataró i Vic

Foto Seguint el Pla de reincorporació al treball elaborat per l'equip de prevenció de riscos laboral de CCOO de Catalunya, des del dilluns 11 de maig s'ha reprès l'atenció al local de CCOO de Granollers, situal al C/ Pius XII, 5-6, i des del dilluns 18 de maig als locals de Mataró, al C/ Castaños, 120, i Vic, a la Pl. Lluís Companys, 3. En qualsevol dels 3 locals s'atendrà sempre amb cita prèvia que cal demanar al telèfon 933 100 000. L'horari d'atenció serà de 9 h a 14 h de dilluns a dijous. Es manté el servei d'assessorament telemàtic a través de la web consulta.ccoo.cat.

Per reprendre l'activitat al local s'han establert, entre d'altres, les següents mesures:

DISTÀNCIA DE SEGURETAT
És imprescindible mantenir la distància de seguretat, que és de 2 metres. Als espais d'atenció estarà indicada per cintes adhesives al terra.

AFORAMENT
S'atendran les persones d'una en una. Caldrà, doncs, esperar torn a l'exterior del local.

PROTECCIÓ
A l'entrada es facilitarà gel hidroalcohòlic i mascaretes d'un sol ús que s'hauran de col·locar obligatòriament per poder ser a l'interior del local.

ALTRES MESURES
Disposem de mampares als espais d'atenció.
Entre visita i vista es ventilarà el despatx durant 10 minuts
Es farà una neteja diària del local per garantir-ne la desinfecció.

Properament està prevista la reobertura de la resta de locals al nostre territori, de manera escalada. Ampliarem la informació més endavant.

12/05/2020