Fes la renda 2019 a CCOO de Catalunya

Campanya de la renda 2019

Foto La Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona ofereix a l'afiliació, un any més, el servei d'assessorament i elaboració de la declaració de la renda corresponent a l'any 2019. Aquest any la campanya començara el 20 d'abril i només podrà ser en línia. Així, no serà possible fer-la presencialment. Podràs concertar cita trucant al telèfon o escrivint un correu electrònic. Oferim el servei a les següents poblacions:

Granollers i Vic
Mollet del Vallès

AUCORE ASSESSORS, SLU    ASESORÍA GALA, SCP
 Toni Calderón    Sílvia Sánchez
 Tel.: 605 956 816    tel.: 93 570 25 66
 aucore.tonicalderon@gmail.com     fiscal1@asesoriagala.com

En el cas de Mataró la campanya començarà a partir de l'1 de maig. Aquestes son les dades de contacte:

Mataró
 S&E ASSESSORS,
 tel. 660 522 454
 se.assessors@gmail.com

DOCUMENTACIÓ QUE CAL ENVIAR ESCANEJADA O FOTOGRAFIADA:

- Declaració de renda 2018, DNI i, si escau, aquella altra documentació que sigui necessària
Comprovant d’afiliació a CCOO (rebut bancari, captura de l’e-carnet o justificant de l’organització) per acreditar estar al corrent en el pagament de la quota sindical.

HONORARIS DE LA CAMPANYA DE LA RENDA 2019 PER A AFILIATS I AFILIADES A CCOO - Imports amb IVA (21 % inclòs)

Simplificada individual

Ordinària

- Amb un arrendament
40 € (1)

- Amb cartera d'accions
40 € (2)

- Amb venda d'immoble

- Professionals estimació directa

- Professionals estimació objectiva

(1) Increment de 5 € per immoble arrendat.
(2) Increment de 5 € per cada cartera.

Recorda que la quota d'afiliació sindical a CCOO és una despesa que pots deduir quan realitzis la declaració anual de la renda, tal com marca la Llei de l'IRPF. La deducció pot comportar un estalvi en la quota d'entre el 20 % i el 35 % segons els casos. En cas que necessitis un certificat per justificar les quotes satisfetes durant l'any 2019, el pots sol·licitar directament des de l'app del sindicat per a mòbils o des de la web de la seu electrònica de CCOO de Catalunya.

27/03/2020