el 12 de juny, a les 18 h ,al Centre Cívic Pla d'en Boet

"Taller amb orgull" de sensibilització LGTBI+ a Mataró

Foto En el marc de celebració de l'orgull LGTBI, la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona, en col·laboració amb la Vocalia de Dones Laia l'Arquera de Pla d'en Boet, organitzen un taller de sensibilització LGTBI amb el nom "Taller amb orgull" el proper 12 de juny, a les 18 h, al Centre Cívic Pla d'en Boet de Mataró, al carrer Juan Sebastián Elcano, 6.

Aquest taller serà conduït per Natalia Morillas, de CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona, que ja ha estat al càrrec d'altres tallers impartits al nostre territori, i comptarà amb la participació de les companyes Anna Bonilla i Laura Urrea, de la Secció Sindical de l'Ajuntament de Barcelona i que són membres de l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya.

L'objectiu d'aquest taller és  sensibilitzar sobre el col·lectiu LGTBI+ per evitar les situacions d'LGTBIfòbia i fomentar una societat plural i lliure a través de històries de vida de les persones que hi participaran.

RECORDA:
Taller amb orgull