Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer, les persones!

1 de Maig del 2019

Foto

Des de CCOO entenem que el Primer de Maig és un dia en què la gent treballadora ha de manifestar-se per reivindicar els seus drets laborals i socials: pensions, sanitat, educació, dependència, habitatge, igualtat entre dones i homes... són temes que afecten directament la qualitat de vida de les persones i el seu salari en diferit.

És per això que des de la Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona fem una crida a la participació a la manifestació del proper 1 de Maig del 2019 a les 11.30 h a Barcelona, que partirà de la ronda de Sant Pere, cantonada amb passeig de Gràcia.

Aquest any participarem amb una pancarta pròpia amb el lema "Pels drets laborals i socials. Per la vida digna" i ens hi acompanyaran diverses associacions i entitats de sanitat, pensionistes i feministes del nostre territori.

El punt de trobada de CCOO Vallès Oriental, Maresme i Osona a la manifestació serà a les 11.15 h a la ronda de Sant Pere, 18 (veure google maps).

Altres accions del Primer de Maig

Així mateix, el dijous 2 de maig, a les 12 h, ens concentrarem davant la Delegació d'Hisenda de Granollers, al c/ Mariano Álvarez de Castro, 15-17, per presentar les propostes de CCOO en matèria de fiscalitat, a fi que sigui mes justa, progressiva i solidària.

En aquesta acció ens acompanyarà el company Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya.

Us animem, doncs, a participar tant a la manifestació de l'1 de Maig a Barcelona com a la concentració del 2 de maig a Granollers.

Podeu descarregar-vos:
- el cartell de la manifestació a Barcelona: 11.30 hores, ronda de Sant Pere / passeig de Gràcia
- el manifest de CCOO de Catalunya i UGT per a l'1 de Maig, "Primer, les persones!"
- el full informatiu de l'1 de Maig del 2019 en català
- el full informatiu de l'1 de Maig del 2019 en castellà