CCOO de Catalunya

Participa a les trobades deliberatives!

entre el 16 i el 19 de febrer »

la Fundació Pau i Solidaritat presenta l'exposició virtual "Violència antisindical"

visita-la online! »

8a campanya XAS "Cap infant sense joguina"

Col·labora! »

Ni un pas enrere! Ens volem vives i lliures.

Participa als actes del 25N »

Continua la campanya "Aquí recollim aliments"

Col·labora! »

"Hauran de comptar a amb nosaltres"

mira el vídeo! »

En defensa de les treballadores i els treballadors davant la crisi sanitària, laboral, social i econòmica

Coronavirus COVID-19 »

CCOO rebutja el tancament de la planta de Bosch de Lliçà

La direcció de Bosch Sistemas de Frenado ha anunciat avui la seva decisió de tancar la planta de Lliçà d'Amunt durant aquest any, una decisió que comporta l'extinció dels 340 llocs de treball de la factoria vallesana. CCOO denuncia que la multinacional està aprofitant la situació actual per desmantellar les seves plantes productives a Catalunya.

més informació »

CCOO d'Indústria rebutja l'ERO presentat per Coca-Cola

Per CCOO, és inadmissible que una multinacional que està generant importants beneficis en el seu compte de resultats plantegi una mesura d'aquestes característiques. De manera que CCOO utilitzarà totes les eines al seu abast per evitar l'extinció de 360 llocs de treball, 65 dels quals a Catalunya,

més informació »

Vaga a Oysho Logística davant la impossibilitat d'arribar a un acord en la negociació del conveni

CCOO d'Indústria de Catalunya dona suport a la vaga i a les reivindicacions de la plantilla perquè s'equiparin les seves condicions laborals amb les de les treballadores i treballadors de la resta de plataformes logístiques del Grup Inditex, ja que en aquest cas hi estan per sota.

més informació »

S'arriba a un acord a Girbau per retirar l'ERO i obrir un procés de negociació

Gràcies a la lluita de la plantilla, finalment la direcció i el comitè d'empresa de Girbau van arribar ahir a un acord per retirar l'ERO, aplicar un expedient temporal i obrir un procés de negociació d'un pla de viabilitat per afrontar l'actual situació conjuntural de falta de comandes. Dilluns s'ha de materialitzar l'acord de l'ERTO i un cop fet quedarà desconvocada la vaga prevista.

més informació »

Participa a les trobades deliberatives!

Encarem el 1r nivell del procés congressual amb la celebració de trobades deliberatives al nostre territori en les quals les afiliades i afiliats a CCOO tindran l'oportunitat de debatre els documents congressuals del 12è Congrés de CCOO de Catalunya i les línies estratègiques del sindicat.

Més notícies »