Altres notícies

CCOO lamenta profundament l'accident laboral ocorregut a Pineda de Mar

Esfondrament d'una bastida.

Lamentem la mort del company sindicalista maresmenc Francesc Roura Angelats

Havia estat secretari d'Organització de les CCOO al Maresme.

més informació »

Concentració dels treballadors i treballadores dels Centres Penitenciaris Quatre Camins i Joves

Denunciant manca de personal i exigint tolerància zero a les agressions.

més informació »

Exposició "La llum d'Elna i la catàstrofe de les guerres"

Exposició "la llum d'Elna i la catàstrofe de les guerres" que es podrà visitar durant el mes d'octubre als locals de CCOO a les 3 comarques

Passejada contra el canvi climàtic el 20 d'octubre

El 20 d'octubre La Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona va organitzar una passejada amb bici i també a peu pel camí fluvial del Congost. Aquesta ha estat una activitat de sensibilització que forma part del projecte europeu Life Clinomics, d'adaptació al canvi climàtic, amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la bona pràctica de moure's a peu o amb bicicleta, per espais apropiats com el camí fluvial del Congost, i de fer un apropament als valors naturals del Montseny i del Vallès, tot fomentant el turisme sostenible

Manifest i actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya

Actes amb motiu de l'11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya.

Festa del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà, un any més, una nova edició de la tradicional Festa del Treball Digne. Serà el dissabte 6 d'octubre, a partir de les 11 del matí, a la plaça de la Cultura de l'Hospitalet de Llobregat (on hi ha el Centre Cultural Bellvitge - Gornal). Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya i que, enguany, coincidirà amb la Jornada Mundial pel Treball Digne, que es commemora el dia 7 d'octubre.

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |