Altres notícies

El Comitè d'Empresa de Pastas Gallo rebutja el trasllat de 37 treballadors i treballadores de la planta de Granollers a la de Còrdova

CCOO denunciem aquesta mesura, que suposa una deslocalització d'una empresa històrica de Granollers i de la comarca del Vallès Oriental, una empresa referent en el sector de la producció de pasta seca. Una decisió que afecta greument la vida de 37 persones i les seves famílies, que exigim que siguin recol·locades en altres plantes catalanes del Pastas Gallo.

més informació »

La plantilla de Girbau convoca vaga i dues concentracions contra l'ERO

La plantilla de Girbau intensifica les mobilitzacions en defensa dels seus llocs de treball, després que en la darrera reunió del període de consultes de l'expedient, a més de no recular amb l'ERO per acomiadar 76 persones, l'empresa hagi posat sobre la taula un ERTO per un any, ampliable per un altre any, sense plantejar cap tipus de mesura per minimitzar-ne l'impacte sobre els treballadors i treballadores.

més informació »

CCOO continuarà lluitant per defensar l'exercici de drets fonamentals dels treballadors acomiadats per l'empresa de transport Luis Simoes

El sindicat ha pres la decisió de presentar recurs de cassació davant la sentencia desestimatòria de la Sala de lo Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, per entendre que el tribunal no ha entrat a resoldre la vulneració del dret fonamental de garantía d'indemnitat plantejada pels treballadors acomiadats, tot i reconèixer indicis suficients per a valorar-la.

més informació »

Marxa lenta de vehicles contra l'ERO de Girbau

Demà divendres, 5 de febrer, el comitè d'empresa ha convocat una marxa lenta de vehicles pel polígon Mas Bauló, de Vic, on està ubicada l'empresa principal, en defensa dels llocs de treball i per manifestar el rebuig de les treballadores i treballadors de Girbau als acomiadaments. CCOO d'Indústria donem suport a aquesta mobilització.

més informació »

CCOO d'Indústria considera il·legal l'ERO que ha presentat Girbau

Aquest dilluns ha tingut lloc la segona reunió del període de consultes de l'ERO presentat per Girbau, en la qual CCOO ha pogut constatar la il·licitud de les causes al·legades per l'empresa per justificar l'extinció de 76 llocs de treball. CCOO ha tornat a instar l'empresa a buscar alternatives a l'extinció traumàtica dels llocs de treball, que permetin superar aquesta situació conjuntural de baixada de les comandes, davant la insistència de la direcció que no hi ha altra solució que extingir aquests 76 llocs de treball.

Portal del 12è Congrés

Accedeix al portal des de l'ordinador, mòbil o tauleta per participar al procés congressual.

més informació »

CCOO rebutja l'ERO presentat per Girbau per acomiadar setanta-sis persones

La Secció Sindical de CCOO de Girbau i la federació d'Indústria de CCOO s'oposen frontalment a aquesta mesura, ja que consideren que hi ha instruments suficients per pal·liar aquesta situació conjuntural de baixada de les comandes, tal com s'ha fet en els darrers mesos amb l'aplicació de dos ERTO de forma negociada. Davant d'aquest escenari, la plantilla iniciarà mobilitzacions contra l'ERO i en defensa dels llocs de treball i per deixar clar que es tracta d'una mesura injustificada per part d'una empresa que ha tingut quantiosos beneficis durant els últims anys i que té una afectació directa sobre el teixit social de la comarca.

més informació »

Entreguem les joguines recollides a la 8a Campanya de recollida 2020 organitzada per la XAS

Entreguem les joguines recollides a la 8a Campanya de recollida organitzada per la XAS a escoles i entitats del nostre territori

CCOO VORMAROS tanca l'any 2020 amb gairebé 15.500 persones afiliades

CCOO VORMAROS incrementa la seva afiliació respecte de l'any 2019 en 129 persones fins arribar a les 15.473 afiliacions

més informació »

CCOO s'oposa a la supressió de les unitats de trànsit dels Mossos d'Esquadra a Mataró

El Sector de Mossos d'Esquadra de CCOO de Catalunya alerta de la insuficiència dramàtica de la plantilla del Servei de Trànsit.

més informació »

CCOO exigim seguretat als centres escolars mitjançant sistemes de ventilació mecànica

CCOO Educació inicia una campanya per exigir seguretat als centres escolars mitjançant sistemes de ventilació mecànica

més informació »

"Les pensions en el marc del Pacte de toledo"

Article d'opinió de Xavier Hernández, secretari general de CCOO de Pensionistes i Jubilats de CCOO al Vallès Oriental - Maresme - Osona sobre l'acord de la Comissió Parlamentària de seguiment del Pacte de Toledo

més informació »

"La feblesa de la sanitat pública fa feble la nostra salut"

Article d'opinió de Rosalia Solà, secretària generial de CCOO Sanitat de CCOO al Vallès Oriental - Maresme - Osona sobre la situació del personal sanitari en la segona onada de la pandèmia per la COVID-19

més informació »

CCOO exigeix professorat d'atenció domiciliària per a l'alumnat que pateix malalties prolongades

CCOO denunciem que ens consta que tenim almenys una alumna sense docent d'atenció domiciliària des del març 2020, ja que els Serveis Territorials del Maresme - Vallès Oriental, encara no han enviat cap professor o professora.