Altres notícies

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a Vic a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat masclista d'una dona a Vic, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s'exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

més informació »

CCOO lamenta la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona, trasllada el seu condol als familiars i companys i exigeix aclarir els motius i possibles responsabilitats

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament els 2 accidents, molt greu i mortal, que han transcendit aquesta setmana, l'accident que va deixar un treballador ferit greu a Gurb, així com la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona. CCOO vol traslladar el seu condol als familiars i companys.

més informació »

Les treballadores i treballadors de General Cable es mobilitzen contra el tancament de la planta de Manlleu

Aquest dissabte, 5 d'octubre, s'ha convocat una manifestació a Manlleu contra l'ERO i en defensa dels lloc de treball, que estarà encapçalada pels secretaris generals de CCOO d'Indústria de Catalunya i de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona.

més informació »

Valoració de l'informe de la Inspecció de Treball sobre el sector carni

Roda de premsa feta el dilluns 30 de setembre del 2019.

CCOO d'Indústria rebutja l'ERO que planteja General Cable

Davant les intencions del Grup General Cable de presentar un ERO per tancar les fàbriques de Manlleu i de Montcada i Reixac i acomiadar uns 600 treballadors i treballadores, segons ha informat aquest matí la direcció del grup, CCOO d'Indústria de Catalunya manifesta el seu rebuig absolut a aquest expedient.

Assemblea de delegades i delegats de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona

Demà dijous, 19 de setembre, a les 10 hores, a Can Ribes, Centre de Recursos Agraris a les Franqueses del Vallès (Camí Antíc de Vic, 10).

més informació »

Assemblea de delegades i delegats: "Canvis legislatius, eines contra la precarietat: plans d'igualtat i registre de jornada"

Assemblea de delegades i delegats per tractar els canvis normatius, eines contra la precarietat: plans d'igualtat i registre de jornada. El 19 de setembre a les 10 h a Can Ribes, Centre de Recursos Agraris a les Franqueses del Vallès.