CCOO rebutgem l’ERO presentat per Gear Solutions

CCOO d’Indústria rebutgem l’ERO d’extincions que ha presentat l’empresa Gear Solutions (antiga Pujol Muntalà) per acomiadar 65 dels 72 treballadors que té al centre de Sant Fruitós de Bages, i instem la direcció a retirar l’expedient i a buscar una sortida que permeti garantir la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball. CCOO advertim a la direcció que no pot fer pagar als treballadors i treballadores la seva mala gestió empresarial.

Amb aquest expedient, l’empresa pretén posar fi a l’activitat productiva i mantenir només el departament comercial per tal de recuperar les pèrdues que ha patit darrerament per falta de matèria prima per poder treballar, després que la foneria que els servia el material per mecanitzar fes fallida fa dos mesos i tanqués.

CCOO denunciem que l’empresa no ha estat capaç de remuntar la situació i trobar una sortida industrial per mantenir l’activitat i l’ocupació.