Josep Rueda, nou secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental – Catalunya Central

Josep Rueda és el nou secretari de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental – Catalunya Central, després de ser escollit per una amplíssima majoria en el 2n Congrés del sindicat intercomarcal celebrat el dia 15 de febrer a Sabadell.

Un total de 162 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de les tres comarques van participar en el congrés, en el qual es van aprovar per una àmplia majoria les candidatures als òrgans de direcció i delegacions congressuals de tercer nivell, així com l’Informe balanç i el Pla d’acció.

En el decurs del congrés va intervenir el secretari general de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central, Enrique Rodríguez, que va presentar el Pla d’acció del territori i va fer un repàs del que han suposat aquests darrers quatre anys. Tot i que no va poder assistir al congrés, el secretari general de la federació, Javier Pacheco, va remetre una salutació als assistents, va fer un reconeixement a la feina feta pels companys i companyes, fent una menció al secretari general sortint, Jordi Arnaiz, i va desitjar un bon treball al nou equip.

Jordi Arnaiz va presentar l’Informe balanç del mandat, que no ha estat fàcil, tant pel procés de reorganització interna, fruit de les fusions territorial i federativa, com per la situació de crisi, i va destacar el treball transversal realitzat en matèria d’afiliació i eleccions sindicals, que han tingut un pes important, així com en la negociació col·lectiva.

La companya Cristina Torre va presentar els plans d’acció de CCOO de Catalunya i de la federació estatal CCOO de Industria, posant exemples clars del que suposa cada un dels eixos de treball d’ambdós documents. Tot seguit, el company Javier Rubio va presentar detalladament el Pla d’acció de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental – Catalunya Central, amb les principals propostes de treball per ser més pròxims, més representatius i arribar millor als treballadors i treballadores que representem, i demanant la militància activa de totes i tots.

El secretari d’Acció Sindical de la federació, Josep Anton Hernández, va tancar les intervencions realçant la bona feina feta per l’equip sortint i la gran cohesió que hem aconseguit, amb una forta militància, compromís i generositat. Així mateix, va destacar que és hora de passar a l’ofensiva tant en l’àmbit industrial com en l’espai sociopolític.

Un cop votades les candidatures i elegit com a nou secretari general d’Indústria al territori, Josep Rueda va fer una breu intervenció en la qual va ressaltar els objectius principals per als propers anys i va demanar la participació i la militància activa de tothom per tirar-los endavant.

Galeria d’imatges del 2n Congrés d’Indústria del V. Occ. – Catalunya central