Concentració dels treballadors de Pignone contra l’ERO presentat per General Electric

Els treballadors i treballadores de la planta de Pignone de Castellbisbal continuen les mobilitzacions contra l’ERO presentat per General Electric per tancar el centre de treball i acomiadar la major part de la plantilla. Demà dimecres, 16 de novembre, faran una concentració davant la Fira de Barcelona, coincidint amb les ponències que faran dos directius de diferents divisions de negoci del Grup General Electric, en el marc de l’European Utility Week, que acull aquests dies el recinte firal.

La concentració començarà a les 15 h, davant les portes d’accés de la fira (av. de Joan Carles I, 64, L’Hospitalet de Llobregat) i està previst que finalitzi a les 18 h.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la mobilització i acompanyarà els treballadors i treballadores de Pignone en aquesta nova acció per reivindicar la continuïtat de la planta vallesana i dels llocs de treball. CCOO denuncia que la multinacional continua destruint ocupació i teixit industrial a Catalunya. Per aquesta raó, emplaça el Govern de la Generalitat a intercedir davant la multinacional i a prendre les mesures oportunes per evitar el tancament de la planta i la pèrdua de llocs de treball.