Finalitza sense acord la reunió de mediació per intentar desbloquejar la negociació del conveni de Nissan

Dilluns hi ha prevista una nova reunió de mediació entre les dues parts

Després de més de 27 hores de reunió a la Inspecció de Treball per intentar desbloquejar la negociació del conveni col·lectiu de Nissan, no ha estat possible arribar a un acord per l’actitud inamovible de la direcció de l’empresa davant alguns dels punts plantejats per la representació dels treballadors i treballadores.

Malgrat que hi ha hagut avenços en matèria d’ocupació, ergonomia i recuperació dels llocs de treball, en la línia del que plantejava la representació social, no ha estat així en altres temes importants com el salari i els ritmes de treball, fet que ha impossibilitat que s’assolís un acord a data d’avui.

Davant d’aquest escenari, CCOO ha decidit convocar una assemblea d’afiliats i afiliades aquest dissabte per analitzar l’estat de les negociacions i prendre una decisió sobre això. Dilluns que ve, 7 de novembre, ambdues parts estan citades novament a la Inspecció de Treball, on CCOO traslladarà a l’empresa la decisió que prengui l’afiliació en l’assemblea de dissabte.

De moment, es manté la vaga prevista per al dimarts 8 de novembre, en espera de com avancin les negociacions.