Desbloquejada la negociació del conveni col·lectiu de Magneti Marelli

Amb l’avanç de les negociacions s’ha desconvocat la vaga prevista els dies 13 i 14 d’octubre

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament el desbloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu de Magneti Marelli (Santpedor), que ha estat possible gràcies a la pressió de la vaga de dues hores convocada per als dies 13 i 14 d’octubre.

Finalment, l’empresa ha fet marxa enrere en la seva proposta de congelació salarial i de modificació de les primes. La representació de la plantilla ha aconseguit arrencar a l’empresa una quantitat de 300 euros lineals d’increment per a aquest any, amb la possibilitat d’arribar als 450 euros. Per al 2017 ja hi ha tancat un increment de l’1,25% que es podria millorar amb l’avanç de les negociacions.

Quant a les primes, aquest mes d’octubre empresa i representació sindical començaran a treballar per resoldre la interpretació d’aquest apartat, però de moment les continuaran pagant amb caràcter retroactiu.

Amb el desbloqueig de les negociacions, els treballadors i treballadores han acordat en assemblea desconvocar la vaga prevista.