Els treballadors i treballadores de Delphi ratifiquen majoritàriament el principi d’acord assolit

Al llarg del dia d’ahir, els treballadors i treballadores de Delphi Diesel Systems van votar en referèndum el principi d’acord assolit divendres passat i van donar suport majoritari a la seva signatura, amb els resultats següents: 365 vots a favor (78,3%), 80 vots en contra (17,2%), 19 vots en blanc (3,5%) i 2 vots nuls (9,4%). La participació va ser molt àmplia, del 86,3%.

La Secció Sindical de CCOO a Delphi vol valorar i fer un reconeixement al grau de responsabilitat de la plantilla que, tot i les dificultats i la transcendència de la decisió a prendre, ha fet un esforç per aprovar el preacord.

Amb aquests resultats, el principi d’acord passa a acord definitiu. El suport del 78,3% de la plantilla significa la millor expressió de la unitat dels treballadors i treballadores en defensa d’una sortida digna a l’espera de la continuïtat de l’activitat industrial de la planta de Sant Cugat del Vallès.

CCOO d’Indústria de Catalunya estem compromesos a continuar treballant per aconseguir un pla de reindustrialització que ofereixi les garanties necessàries als treballadors i treballadores de Delphi per garantir la continuïtat industrial i de l’ocupació.

CCOO continuem apostant fermament pel manteniment de la màxima ocupació possible a la fàbrica de Sant Cugat del Vallès mitjançant la negociació d’un projecte de reindustrialització en el qual esperem que tant l’Administració local com el Govern de la Generalitat, així com els grups parlamentaris, estiguin al costat dels treballadors i s’impliquin al més alt nivell per concretar aquest projecte de reindustrialització per garantir una ocupació de qualitat i el creixement econòmic del nostre país.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de maig de 2016