CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central convoca una assemblea intercomarcal de delegats i delegades a Manresa

Demà dijous, 28 d’abril, a les 10.00 h, al local de CCOO a Manresa

Demà dijous, 28 d’abril, a les 10.00 h, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central convoca a Manresa una assemblea intercomarcal de delegats i delegades.

El sindicat farà visibles els bons resultats obtinguts en la darrera campanya d’eleccions sindicals, i els situarà en el context de dues dates reivindicatives, el 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, i el Primer de Maig.

En l’assemblea, que tindrà lloc al local de CCOO a Manresa (Pg. de Pere III, 60), hi intervindran Marisol De Dios, responsable de Salut Laboral de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central; Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central. Abans de començar l’assemblea, a les 9.45 h, faran declaracions als mitjans que ho desitgin, al mateix lloc.

Barcelona, 27 d’abril de 2016

Agenda: