Actes commemoratius de la vaga general de Sabadell del febrer del 1976

Organitzats per la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Sabadell el proper cap de setmana

La Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Sabadell organitza el proper cap de setmana dos actes commemoratius de la vaga general de Sabadell del febrer del 1976, conflicte que va comportar la caiguda del darrer alcalde franquista, José Burull.

En primer lloc, el dissabte 9 d’abril es farà un taller de pancartes a la plaça del Doctor Robert de Sabadell, a partir de les 18 h.

En segon lloc, el diumenge 10 d’abril, a les 10 h, hi haurà una caminada-manifestació des de la plaça del Doctor Robert de Sabadell fins l’Ermita de Sant Julià d’Altura, per rememorar la manifestació que es va produir el 1976 després d’una assemblea feta a l’ermita per preparar la vaga general que va aturar la ciutat: aquí parlaran Carles Benito i Enrique Rodríguez, juntament amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; David Fernández, historiador; Xavier Domènech, historiador, i Juli Fernández, alcalde de Sabadell.

A més del coixinet de Twitter #40anysvagageneral76 s’ha creat un blog amb informació dels actes: https://vagageneral76ccoo.wordpress.com/

Barcelona, 8 d’abril de 2016

Agenda:
Dissabte 9 d’abril de 2016 (taller de pancartes)
a les 18 hores
Plaça Doctor Robert, Sabadell

Diumenge 10 d’abril de 2016 (caminada)
a les 10 hores
Plaça Doctor Robert-Ermita Sant Julià d’Altura, Sabadell