El diumenge 3 d’abril, 3a cursa solidària a Terrassa

Joan Carles Gallego, assistirà a la sortida de la cursa

De nou, CCOO de Catalunya i en concret la seva organització territorial del Vallès Occidental i Catalunya Central situa la cultura i la pràctica de l’esport com una activitat integradora i solidària. La Cursa Solidària per la Justícia Social està oberta a totes les persones, petites i grans. El proper diumenge, 3 d’abril, se’n celebra la tercera edició gràcies al patrocini d’empreses solidàries i a l’ajuda inestimable de l’Ajuntament de Terrassa,  l’esplai La Fàbrica,  l’Esplai Guadalhorce i el Consell Esportiu del Vallès Occidental.

L’objectiu és córrer 5 km i aportar 5 kg d’aliments. En les dues edicions anteriors es van recollir 10.000 kg d’aliments, que es van repartir entre 1.390 famílies. S’hi van inscriure 1.500 persones, entre elles els 90 companys i companyes de Prodis amb paràlisi cerebral, i hi van participar 200 persones voluntàries.

Enguany, els accents de la cursa continuen sent la lluita contra la malnutrició infantil, la reivindicació per trencar les barreres físiques i mentals amb les capacitats diverses i el crit constant en contra de les violències masclistes.

El punt de trobada de la cursa és l’avinguda de Béjar a Terrassa. A les 10 h comença la cursa infantil, a les 11 h les cadires de rodes i el voluntariat, i a les 11.15 la resta de corredors.

El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, assistirà a la sortida de la cursa.

Trobareu tota la informació en aquest enllaç: http://cursajusticiasocial.cat/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’abril de 2016