Vaga a l’empresa Castellón Automotive (CSA)

Perilla la continuïtat

Segons informa CCOO d’Indústria, els comitès d’empresa de CSA Windows Regulator Barcelona, SL, i CSA Automotive Barcelona, SL, del grup d’empreses Castellón Automotive (CSA), empreses de components per a l’automòbil i amb Ford com a principal client, han convocat vagues per als dies 2, 11, 12, 17, 18 i 19 de març.

El motiu de la convocatòria és la incertesa real a dia d’avui de la continuïtat de l’activitat dels centres de treball en el futur. Aquesta incertesa i falta de futur es deu a la manca de projectes que garanteixin la continuïtat. La mediació realitzada ahir al Tribunal Laboral de Catalunya (TLC) va finalitzar sense acord, de manera que queda pendent una nova mediació per al proper dia 10 de març.

Els treballadors i treballadores i els seus representants a les esmentades plantes se senten desconcertats i indignats per l’actitud de desinterès continuada de la direcció de l’empresa, que no es va presentar a la mediació al TLC.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2015