L’obertura d’un període de negociació porta a desconvocar les dues primeres jornades d’aturades del SAD del Consell Comarcal del Vallès Occidental

Davant del compromís de l’empresa People Plus Innovation (Grup Optima) d’iniciar un període de negociació amb el comitè a partir dels punts fixats per aquest, s’ha acordat desconvocar les dues primeres aturades del Servei d’Atenció Domiciliària del Consell Comarcal del Vallès Occidental, convocades pels dies 25 i 26 d’octubre.

Tot i que la conciliació prèvia, celebrada el dimecres 20 d’octubre al Tribunal Laboral de Catalunya, va finalitzar sense acord. L’empresa ha manifestat la seva predisposició a seure a la taula de negociació i abordar les reivindicacions del comitè. Davant d’aquest moviment el comitè de vaga, prèvia consulta a les treballadores, ha decidit desconvocar les dues primeres jornades de vaga convocades i iniciar una negociació amb la voluntat d’assolir les reivindicacions plantejades.

A l’espera del desenvolupament de les negociacions, previstes per al 26 i 28 d’octubre, es mantenen convocades les aturades del servei per als dies 2 i 3 novembre.