Concentració dijous 1 de desembre, a les portes de l’hospital de 14h a 16h.

La secció sindical de CCOO a l’Hospital Universitari General de Catalunya lamenta la decisió unilateral de la direcció de l’empresa pels acomiadaments del personal administratiu.

Convocatòria de concentració demà, dijous 1 de desembre, a les portes de l’hospital de 14h a 16h.

En les últimes setmanes el Grup Quirón Salut a Sant Cugat del Vallès ha pres la decisió d’acomiadar un 30% del personal administratiu. Una decisió arbitrària, sense arguments, sense negociar amb la representació de les persones treballadores, i sense tenir en compte les recomanacions del comitè d’empresa.

L‘afectació està sent en particular a les dones administratives de més edat i major antiguitat, a les quals els serà molt complicat trobar treball en els últims anys de la seva vida laboral. Són acomiadaments disciplinaris, que hauran de judicialitzar, ja que continuen contractant personal administratiu més jove, per cobrir les vacants.

La digitalització d’algunes de les feines administratives, no poden suposar la substitució del personal, pel fet que la bretxa digital existent, sobretot en usuaris d’edat avançada, requereixen una atenció especifica i aquesta atenció directa no pot ser substituïda per eines digitals.

En aquest sentit, la secció sindical de CCOO al HUGC, surt al carrer en protesta per defensar els llocs de feina.