La plantilla de Parker Hannifin fa vaga per exigir millores salarials

Del 20 al 23 de gener es faran dues hores de vaga per torn de treball

La plantilla de Parker Hannifin, de Terrassa, farà dues de vaga per torn de treball els propers dies 20, 21, 22 i 23 de gener per exigir a la direcció de l’empresa millores salarials per al conjunt de treballadors i treballadores. Reclamen que l’increment salarial acordat en el conveni sectorial s’apliqui a tots els conceptes salarials de la nòmina, com ja tenien anteriorment, una reivindicació justa tenint en compte els beneficis obtinguts per l’empresa.

Les aturades es faran en els horaris següents: de 3 a 5 h per al torn de nit, de 10 a 12 h per al torn de matí i de 17 a 19 h per al torn de tarda, amb concentracions a les portes de l’empresa. CCOO d’Indústria dona suport a la convocatòria de vaga i reclama a la direcció que atengui la reivindicació de la plantilla.

Durant el dia d’ahir, ja es va fer una primera jornada d’aturades a l’empresa en els diferents torns de treball, amb un seguiment massiu per part dels treballadors i treballadores.